دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد: رویکرد رسانه ها در دهه فجر، مشارکت و وفاق ملی است

یزد(پانا)- زارع با اشاره به برنامه های کارگروه رسانه و فضای مجازی دهه فجر گفت: رویکرد رسانه ها در دهه فجر، مشارکت و وفاق ملی است.

کد مطلب: ۱۰۰۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد: رویکرد رسانه ها در دهه فجر، مشارکت و وفاق ملی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سعید زارع» امروز در نشست کارگروه رسانه و فضای مجازی استان یزد در محل صدا و سیما مرکز یزد گفت: امروز ما شاهد هجمه های سنگین رسانه ای علیه انقلاب اسلامی هستیم که باید با ایجاد اتاق فکر و فعالیت های رسانه ای در راستای مقابله با آنها گام برداریم.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: امسال ما در استان یزد 31 کارگروه برای برگزاری برنامه های دهه فجر تشکیل داده ایم که یکی از آنها در رابطه با رسانه و فضای مجازی است.

وی ادامه داد: ما بعد از اتفاقات اخیر شاهد جنگ رسانه ای عظیم علیه انقلاب هستیم که در این زمینه همچون تکریم سردار سلیمانی باید به وحدت گام برداریم.

زارع بیان کرد: امسال 22 بهمن و جشن بزرگ انقلاب همراه با چهلم سردار سپهبد شهید سلیمانی است که امیدواریم بتوانیم به این مناسبت انسجام را شکل داده و آینده انقلاب را موفق تر کنیم.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: 22 بهمن روز وحدت و وفاق ملی است که بزرگترین جشن ملی ما است که لازم است از رویکرد رسانه های ما مشارکت خودجوش مردم را داشته باشیم.

زارع بیان کرد: وظیفه اجتماعی ما در این شرایط امروز همدلی و همراهی با ما است و امیدواریم با اتحاد بتوانیم در زمینه فعالیت های اجتماعی حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار