توزیع کیسه‌های مخلوط شن و نمک در بین ادارات بروجرد

لرستان(پانا)- مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بروجرد از توزیع ۵۰۰ کیسه مخلوط شن و نمک بین مدارس و ادارات خبر داد و گفت: همچنین باکس‌های مخلوط شن و نمک در شهر تعبیه شده است.

کد مطلب: ۱۰۰۸۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کیسه‌های مخلوط شن و نمک در بین ادارات بروجرد

به گزارش خبرنگار پانا، افشین حاتمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با آغاز موج جدید سرما و بارش برف، ۵۰۰ کیسه مخلوط شن و نمک توسط شهرداری تهیه شده که تا پایان وقت اداری امروز، کار توزیع آن بین تمامی مدارس و ادارات شهرستان به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به جانمایی باکس‌های نمک در خیابان‌های سطح شهر گفت: هم اکنون به منظور رفاه حال شهروندان سه باکس محتوی مخلوط نمک و ماسه در مسیرهای «بلوار بهشت»، «چهارراه مخابرات» و «سه راهی بحرین» تعبیه شده و شهروندان برای دریافت حجم بیشتر مخلوط نمک و ماسه می‌توانند به ساختمان‌های اداری شهرداری منطقه ۱ (واقع در بلوار الغدیر) و خدمات شهری منطقه ۲ (واقع در میدان قیام) مراجعه کنند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بروجرد ادامه داد: همچنین طی شبانه روز گذشته پرسنل حوزه خدمات شهری برای برف روبی و یخ زدایی «معابر فرعی» و «حاشیه معابر اصلی» سطح شهر و انتقال برف‌های دپو شده به خارج از شهر تلاش کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار