رئیس سازمان دانش آموزی استان عنوان کرد:

نقش تأثیرگذار معلمان در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در مدارس

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی در جلسه پویش اکرام ایتام و محسنین که در مدرسه حضرت فاطمه و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ و مدیران مدارس استان برگزار شد با بیان این که آموزش مهارت های زندگی یکی از اهداف سازمان دانش آموزی است، یکی از سرفصل های مهم آموزش در آموزش و پرورش را مراقبت از هم نوعان و بی تفاوت نبودن نسبت به سرنوشت دیگران بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش تأثیرگذار معلمان در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در مدارس

رضا میرزایی ضمن تشکر از مدیرکل کمیته امداد استان، برگزاری طرح پویش مهربانی را یکی از نقطه های درخشان مدیریت استان عنوان کرد.
میرزایی با بیان این که در آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار (ع) بر توجه به افراد بی بضاعت تأکید ویژه شده است، گفت: همه باید با حمایت از طرح اکرام ایتام و محسنین سعی کنیم این طرح را باقدرت و والاترین هدف در مدارس اجرا کنیم.
او ضمن قدردانی از مدیران مدارس به خاطر ورود خالصانه و آگاهانه در این طرح بدون این که بخواهند نامی از آن ها برده شود، گفت: با توجه به این که مدیران نقش مهم و تأثیرگذاری در توجیه معلمان، دانش آموزان و اولیای آن ها دارند، باید سعی کنند شبهاتی که در اجرای این طرح مطرح می شود را برطرف کنند تا کمک ها افزایش یابد.
او در پایان سخنان خود از استاندار، مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل آموزش و پرورش استان برای برگزاری جلسات متعدد در راستای به سامان رساندن این طرح تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار