استاندار کهگیلویه وبویراحمد : با متخلفان و مخلان امنیت اقتصادی برخورد شود

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیدار اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف استان تاکید کرد، کنترل بازار و تعدیل قیمت‌ها از جمله عوامل مهم رضایتمندی مردم است، باید به صورت مداوم و مستمر نظارت ها و بازرسی ها شکل بگیرد و با متخلفان و مخلان امنیت اقتصادی برخورد شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد : با متخلفان و مخلان امنیت اقتصادی برخورد شود

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ششمین برنامه ملاقات مردمی خود که از ساعت ۹ صبح امروز آغاز و تا ظهر به مدت ۳ ساعت بطول انجامید با مردم و برخی از تولیدکنندگان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

یکی از دیدارهای ویژه امروز ملاقات رئیس و اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف ایران با کلانتری بود.

برخی از مدیران کل و معاون اقتصادی استاندار نیز کلانتری را در این ملاقات ها همراهی می کرد و به صورت ویژه تمامی موارد از سوی مراجعه کنندگان بیان و مورد بررسی قرار می گرفت.

از مهم ترین خواسته های اصناف در این دیدارجلوگیری از برگزاری نمایشگاه های غیر ضرور، پیگیری حقوق اصناف به صورت کشوری،ساماندهی فروشگاه های بزرگ زنجیره ای بدون مجوز، تعیین تکلیف واحدهای صنفی در جمعه بازار یاسوج باتوجه به اینکه این واحدها فاقد پروانه کسب هستند و همکاری بیش از پیش سازمان مالیاتی، شهرداری و سازمان صمت با اصناف بود.

استاندار پس از شنیدن خواسته ها و مطالبات اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف استان، اظهار داشت: معاون اقتصادی موظف است نسبت به تشکیل نشست های تخصصی با حضور اصناف و دستگاه های متولی برای رفع این مشکلات هرچه سریع تر اقدام کند.
کلانتری همچنین از عملکرد اصناف و بازاریان در پیشگام بودن برای کمک به هموطنان آسیب دیده در حادثه سیل و زلزله های اخیر تقدیر کرد و گفت: باتوجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم انتظار می رود کالاها و اقلام اساسی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست مردم برسد.
وی بر اجرای طرح خود نظارتی از سوی اصناف بر بازار تاکید کرد و افزود: می طلبد نسبت به گذشته نظارت ها بر بازار تشدید شود.
استاندار در این دیدار کنترل بازار و تعدیل قیمت‌ها را از جمله عوامل مهم رضایتمندی مردم داشت و گفت: باید به صورت مداوم و مستمر این نظارت ها و بازرسی ها شکل بگیرد و با متخلفان و مخلان امنیت اقتصادی برخورد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار