برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی فرهنگیان درآموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری(پانا) - کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از برگزاری هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی بین همکاران فرهنگی منطقه خبر داد. 

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی فرهنگیان درآموزش و پرورش  ناحیه یک ری

احسان رمضانی کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه اظهار کرد : هشتمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی به صورت دو سالانه و از آذر ماه سال گذشته آغاز شده که با فرا رسیدن بهمن 98 امسال در سطح منطقه به پایان رسید.

او در توضیح آمار و ارقام جشنواره افزود : در این دوره از جشنواره تجارب برتر تربیتی ، آثار 44 نفر ازهمکاران فرهنگی به مرحله منطقه راه پیدا کرد که از این میان در حدود 90 در صد آثار متعلق به همکاران خانم و الباقی برای همکاران آقا بود.

رمضانی یادآوری کرد: هم چنین شصت درصد از آثار مربوط به همکاران دارای تحصیلات کارشناسی و سی درصد متعلق به همکاران دارای مدرک کارشناسی ارشد بود که با این اوصاف مجموعه ارزشمندی از تجارب همکاران قابل تجمیع خواهد بود و همچنین در حدود 50 درصد از شرکت کنندگان همکاران شاغل در حوزه پرورشی و پنجاه درصد باقیمانده ، آموزگار، دبیر ومدیر بودند.

او تصریح کرد : آثار همکاران در سطح منطقه داوری شده وهمکاران برتر این جشنواره تقدیر خواهند شد و همچنین دو اثر برتر وبرگزیده جهت شرکت در مرحله استانی به اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ارسال شده است.

رمضانی بیان کرد: به زودی تجارب دریافتی از همکاران به صورت خلاصه و کاربردی تجمیع و در سطح مدارس منطقه منتشر خواهد شد.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار