برگزاری دوره ضمن خدمت تخصصی فلسفه تربیت در آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهر ری (پانا)-دوره ضمن خدمت تخصصی فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران درآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن خدمت تخصصی فلسفه تربیت در آموزش و پرورش ناحیه یک ری

رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه اظهارکرد: این دوره با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و سازمان تبلیغات اسلامی تهران با حضور صد و چهل نفر از معاونین پرورشی و مربیان تربیتی و مشاوران منطقه در کانون فرهنگی و تربیتی سمیه شهرری برگزار شد.

او در ادامه افزود : محتوای دوره ضمن خدمت فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران توسط حجت الاسلام سلیمیان و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب ارائه شد.

قاسمی پور تاکید کرد: این دوره در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزارمیگردد که در بخش غیر حضوری همکاران منبع ارائه شده را مطالعه می کنند و در مرکز آزمون اداره ، محتوای ارائه شده را آزمون می دهند و به این ترتیب در کنار آموزش ، از شانزده ساعت ضمن خدمت هم بهره مند می شوند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: حاضرین در این دوره بیانیه گام دوم که سال گذشته توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) صادر گردید را مرور کردند و درادامه به تبیین مسئولیتها و وظایف آحاد مردم و مومنین انقلابی بر اساس آیات و روایات پرداختند.

حجت الاسلام محمد هادی سلیمیان کارشناس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در سخنانی در رابطه باتبیین مسئولیتها و وظایف آحاد مردم و مومنین انقلابی بر اساس آیات و روایات گفت: ازجمله این مسئولیتها راتحقق تکالیف سیاسی حکومت، بازوی ولی خدا بودن ، رساندن حکومت و امانت به دست ولی خدا ، آگاهی یافتن نسبت به جریان حق و باطل، نهی از منکرات اجتماعی و اتحاد داشتن برشمرد.

او در ادامه افزود : از مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه تفسیر آیه 25 از سوره حدید بود که در تفسیر این آیه به توضیح و تبیین بحث جهاد و مبارزه با کفار و عوامل اثر گذار بر این فریضه ، از جمله ترس از مرگ ، دنیا گرایی پرداخته شد.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار