صدمات روحی جبران ناپذیر برخی بازی های رایانه ای

قم (پانا) - رئیس پلیس فتا استان قم به والدین در خصوص حضور فرزندان شان در گیم‌نت‌ها و اعتیاد به بازی های رایانه ای هشدار داد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
صدمات روحی جبران ناپذیر برخی بازی های رایانه ای
سرهنگ "علی موالی" اظهارداشت: بعضی از بازی‌های رایانه‌ای به شکل هدفمند و برای آسیب رساندن به جسم، روح و روان و به طور کلی شخصیت مخاطبین طراحی شده و باید در این خصوص هوشیارانه عمل کرد.

وی گفت: گاهی اوقات دیده می‌شود بازی در گیم‌نت آن قدر بر روح و روان فرد تأثیر منفی می‌گذارد که جبران آن امکان پذیر نخواهد بود، از پیامدهای منفی بازی‌های رایانه‌ای غیر استاندارد می‌توان به درگیری فیزیکی، پایین آمدن آستانه تحمل، گوش نکردن به سخنان والدین، گفتار و رفتار ناپسند اشاره کرد.
رئیس پلیس فتا استان قم افزود: برخی مراجعه کنندگان به گیم‌نت‌ها افرادی هستند که هر روز و یا حداقل هفته‌ای چندین مرتبه به گیم‌نت‌ها مراجعه می‌کنند، در نتیجه نشان می دهد حضور و بازی در گیم‌نت‌ها اعتیادآور است.
سرهنگ موالی یکی دیگر از آسیب‌های حضور فرزندان در گیم‌نت‌ها را تغییر در نگرش و بی‌انگیزگی در تحصیل عنوان کرد و گفت: حضور بیش از حد دانش‌آموزان در گیم‌نت‌ها و سر گرم شدن به بازی‌های رایانه‌ای باعث سردی و بی‌رغبتی به تدریس در آن ها می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار