مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:

افزایش 18درصدی صدقات خانگی در زنجان

زنجان (پانا) - براساس ارزیابی واعلام مرکز کمیته امداد استان زنجان در جذب صدقات خانگی بعد از استان آذربایجان شرقی با 18درصد رشد نسبت به 9ماهه سال گذشته رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

کد مطلب: ۱۰۰۸۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 18درصدی  صدقات خانگی در زنجان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به این که استان زنجان همواره در کمک به نیازمندان جزء استانهای پیشرو کشور می باشد گفت: در 9ماهه سال جاری 4میلیاردو 51میلیون تومان از صنادیق کوچک خانگی صدقات مردم خیر ونیکوکار استان به کمیته امداد امام خمینی (ره)پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18درصد رشد داشته است.
صفری افزود: از رویکرد های دیگر کمیته امداد در حوزه مشارکتهای مردمی توجه به رعایت کامل اصل امانتداری و موازین شرعی در هزینه کرد وجوهات شرعی پرداختی به این نهاد با هدف تحقق نیات بانیان خیر بوده و 100درصد صدقات و کمک های مردمی در امور نیازمندان هزینه می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: با پیشرفت فناوری اطلاعات و دسترسی مردم به امکانات پرداخت الکترونیک در سال های اخیر، برای کمک کردن به هزینه‌ها وکیفی سازی و افزایش سرعت و دقت رسیدن صدقات به دست نیازمندان، واریز الکترونیکی با استفاده از درگاههای الکترونیکی در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.
وی افزود هم استانیهای خیر می توانند از طریق دستگاه های خود پرداز و همچنین استفاده ازکددستوری ussd با وارد کردن #024*8877 * صدقات خود را به آسانی پرداخت کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: صدقات جمع آوری شده مردم بر اساس موازین شرعی در سرفصل های درمانی، فرهنگی، کمک هزینه ازدواج، مسکن و وسایر سرفصلهای مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند هزینه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار