صداقت آیت الله "بلند نظر" همواره زبانزد مردم بود

خرم‌آباد (پانا)نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زهد، تقوا و صداقت آیت الله "بلندنظر" همواره زبانزد مردم استان بود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
صداقت آیت الله "بلند نظر" همواره زبانزد مردم بود

آیت الله احمد مبلغی در پیامی به مناسبت ارتحال آیت الله حاج محمد ولی بلند نظر اظهار داشت: از دیدگاه شرع، دو وصف تواضع و صداقت شاخص اصالت و ایمان و کمال یک انسان است و مرحوم آیت الله بلند نظر حقیقتاً تواضع و صدق او برجسته بود.
وی در این پیام افزود: آیت الله بلندنظر آنچنان می نمود که بودند و پیدا بود هیچ گونه کبر و نخوت و منیّتی در حرکات، چهره و رفتار او منعکس نیست. محضر او را که درک میکردی به یاد خدا می افتادی و این از صفات مردان الهی و عالمان ربانی است.
آیت الله مبلغی در این پیام تصریح کرد: به حکم حدیث المومن بِشْره فی وجهه این مرحوم را همواره همه با تبسم می دیدند. مردمداری و ارتباط با اقشار مختلف مردم بدون هرگونه تبعیض از ویژگی های این عالم ربانی بود و از این رو درب منزل او به روی همه باز بود.
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان این پیام اظهار داشت: این مصیبت را به مقام معظم رهبری و مردم شریف استان لرستان و علمای محترم این استان و مردم فهیم و شهید پرور الشتر و خانواده داغدیده آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.
آیت الله بلندنظر از علمای فاضل شهرستان سلسله بوده که در روزهای اخیر به دلیل کسالت در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) بستری بود، پیکر مطهر این عالم ربانی، بنا بر وصیت وی، در مسجد جامع شهر الشتر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئوولان صبح امروز به خاک سپرده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار