در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی مقرر شد:

اعطای 100 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس و خوابگاههای شبانه روزی آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - در هفتمین شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی مقرر شد تا 100 میلیارد ریال با قید فوریت موضوع بعد از تصویب در شورای برنامه ریزی استان به آموزش و پرورش جهت رفع مشکلات مدارس و خوابگاههای شبانه روزی استان پرداخت شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اعطای 100 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس و خوابگاههای شبانه روزی آذربایجان غربی

ابراهیم محمدی در این زمینه گفت: مسایل و مشکلات مدارس و خوابگاههای شبانه روزی در اسرع وقت بررسی و احصا می‌شود تا بلافاصله بعد از تخصیص منابع مالی از طرف مسوولان استانی نسبت به رفع آنها اقدام شود.

او اظهار کرد: مدارس غیردولتی نیز که فضای آنها با آیین نامه جدید مطابقت ندارد فعلا مجوز موقت دریافت می‌کنند تا براساس آیین نامه اجرایی هیات وزیران خود را در اسرع وقت با مفاد آیین نامه جدید مطابقت دهند.

محمدی درباره وصول پنج درصد عوارض شهرداری‌ها نیز بیان کرد: شهرداری‌ها در این جلسه موظف شدند تا بدهی خود را به این نهاد در اسرع وقت بپردازند. همچنین شهرداری ارومیه نیز که دارای ۲۰ میلیارد ریال بدهی است مقرر شده تا ۱۵ اسفند بدهی خود را پرداخت کند.

در این جلسه فرمانداران سه شهرستان ارومیه، سلماس و بوکان به بیان گزارش جلسات شورای اموزش و پرورش شهرستان خود پرداختند؛ از برخی مدیران آموزش و پرورش مناطق و فرمانداران استان که در برگزاری جلسات شورا اهتمام داشتند قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار