هیچ مورد نگران کننده ای در کارخانه های لبنی گیلان وجود ندارد

رشت (پانا) - شیر عرضه شده واحدهای تولیدی استان گیلان فاقد هرگونه آلودگی است.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
هیچ مورد نگران کننده ای در کارخانه های لبنی گیلان وجود ندارد

آرش فرزام صفت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت با تاکید بر سالم و بهداشتی بودن فرآورده های لبنی شرکت های تولیدی استان عنوان کرد: هر شیری که وارد کارخانه می شود و از آن به صورت شیر پاستوریزه و یا فرآورده های آن خارج می شود، مورد آزمایش و نظارت قرار می گیرد .

او تصریح کرد: اگر مشکلی در محصول تولیدی وجود داشته باشد ، اجازه عرضه نمی دهیم ؛ ضمن آنکه در صورت توزیع در بازار بلافاصله با نظارت هایی که انجام می شود ، برخوردهای لازم با متخلفان صورت می گیرد.

فرزام صفت با گلایه از سخنان یک کارشناس در صدا و سیما که منجر به کاهش مصرف در لبنیات کشور شد، گفت: نتیجه آن ایجاد قارچ گونه واحدهای صنفی لبنیات به صورت سنتی است که مشخص نیست محصولات آن در چه شرایطی تهیه و نگهداری می شوند و تعطیلی واحدهایی است که این محصولات را به صورت بهداشتی و نظارت تولید می کنند. علاوه بر آنکه تعطیلی هر واحد تولیدی بیکاری بسیاری از افراد را بدنبال دارد.

مردم گیلان شایسته استفاده از بهترین محصولات هستند

فرزام صفت در ادامه با تاکید بر ضرورت پیگیری برای حمل گندم مرغوب به استان گفت: مردم گیلان شایسته مصرف بهترین محصولات هستند و نباید گندم نامرغوب استان های دیگر در این استان مورد استفاده قرار بگیرد.

او تصریح کرد: گیلانی ها زمان ارسال محصولی همچون مرغ، بهترین محصولات شان را ارسال می کنند و انتظار می رود تا گندم مرغوب به استان ارسال شود و شرکت بازرگانی دولتی موظف است این موضوع را پیگیری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار