افتتاح شورای حل اختلاف ویژه صنعت ،معدن و تجارت در استان یزد

یزد(پانا)-شورای حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت با حضور حجت الاسلام والمسلمین مظفری در استان یزد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح شورای حل اختلاف ویژه صنعت ،معدن و تجارت در استان یزد

به گزارش روابط عمومی مرکز شوراهای حل اختلاف کشور، رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور در جلسه افتتاح شورای حل اختلاف ویژه صنعت معدن و تجارت اظهار داشت: آیت الله رئیسی حمایت همه جانبه از بخش تولید،صادرات و ... دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد شوراهای حل اختلاف به‌صورت تخصصی کارکرد خوبی در جهت رفع دغدغه‌های فعالان همان حوزه و تسریع و تسهیل در رسیدگی به مسائل حقوقی و مشکلات تخصصی دارد افزود : شوراهای حل اختلاف در حوزه های مختلف تخصصی نظیر شورای حل اختلاف ویژه پزشکان ، کشاورزان و صنعت و معدن راه اندازی شده است.
رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور ادامه داد: شوراهای حل اختلاف با توجه به فلسفه اولیه خود یعنی ایجاد صلح و سازش به سهولت می توانند بخشی از حجم کار قوه قضاییه را کاهش دهند و در این زمینه فرهنگ‌‌سازی لازم، تاثیر مناسبی بر حل و فصل دعاوی حوزه صنعت و تولید از طریق ایجاد تفاهم و اعتمادسازی خواهد داشت و این کاری ارزشمند در حمایت از تولید است.

در ادامه محمدرضا حداد معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد ضمن خیرمقدم به رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور، با بیان اینکه جامعه صنعتی یکی از جوامع موفق در کشور است اظهار داشت: خوشبختانه تفاهم نامه ای که مابین رئیس شوراهای حل اختلاف کشور و سازمان صمت تنظیم و ابلاغ شد مقدماتی را برای تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت ایجاد کرد.

در پایان مهندس علمدار رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت صنعت،معدن و تجارت استان یزد پرداخت و اظهار داشت : استان یزد بعنوان چهارمین استان توسعه یافته صنعتی کشور می باشد .
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان یزد با اشاره به تفاهم نامه مابین شوراهای حل اختلاف کشور و سازمان صمت ، افتتاح و راه اندازی دو شعبه ویژه صنعت و معدن در شهرستان یزد و یک شعبه در شهرستان میبد را گامی مثبت و موثر در جهت رونق تولید خواند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار