احداث سرعت‌گیرها نیاز به نگاه فنی دارد

یزد(پانا)- فرماندار میبد گفت: اعضای شورای ترافیک نباید با مسائل مرتبط با این حوزه بیگانه باشند و لازم است دست اندازها و ایجاد سرعت‌گیرها در شهر را با نگاهی فنی و ارزیابی شده مورد توجه قرار دهند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
احداث سرعت‌گیرها نیاز به نگاه فنی دارد

به گزارش ایرنا حسین فلاح روز شنبه در نشست شورای ترافیک میبد افزود: لازم است با بررسی و نظرسنجی از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همراه با ارزیابی و رعایت مسائل فنی سرعت‌گیرها را احداث و اصلاحات دوربرگردان‌ها را انجام داد.

وی در ادامه از شهرداری خواست تا همزمان با اقداماتی که در شهر انجام می‌دهند احداث میدان شهید سردار سلیمانی که به آزادسازی‌هایی هم نیاز دارد را پیگیری کنند تا این میدان طبق برنامه ریزی انجام شده در چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مورد بهره داری قرار گیرد.

شهردار میبد هم گفت: رعایت مسائل ایمنی باید فرهنگ سازی شود تا نیاز به نصب سرعت‌گیرها نباشد ، همچنین ارزیابی شود که آیا نصب سرعت گیرها بر اساس آمار در کاهش تصادفات موثر بوده‌است.

علیرضا نقوی افزود: شهرداری آمادگی احداث میدان را به صورت شبانه‌روزی و با اجرای مصوبات شورای ترافیک دارد.

در این نشست به لزوم بازدارندگی سرعت گیرها ، درخواست عموم مردم نسبت به نصب سرعت‌گیرها و پایین آوردن سرعت وسایل نقلیه ، موثر بودن سرعت‌گیرها در کاهش تصادف در جاهایی مانند محدوده خیابان حسینی نسب ، لزوم استاندارد بودن سرعت‌گیرها و ... اشاره شد و مشکلات مردمی ارسال شده به شورای ترافیک نیز مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین ایجاد پارک ترافیک توسط دانشگاه آزاد اسلامی میبد ، جریمه کردن تردد کامیون‌ها با تناژ بالا در شهر ندوشن ، پیگیری تابلو علائم ترافیکی و تجهیزات ایمن سازی بلوار حضرت ابوالفضل (ع) ندوشن از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و... از مصوبات این نشست بود.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار