در دهه فجر 75 پروژه تولیدی و عمرانی بخش کشاورزی به بهره برداری می‌رسد

یزد(پانا)- همزمان با مراسم و برنامه های بزرگداشت چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 75 طرح و پروژه بخش کشاورزی در سطح استان یزد افتتاح و بهره‌برداری از آنها آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
در دهه فجر  75 پروژه تولیدی و عمرانی بخش کشاورزی به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان یزد، سیّد جمال سجادی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان بااعلام خبر فوق افزود این پروژه ها در بخشهای مختلف آب و حاک، تولیدات دامی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و کسب و کار نوین و تولیدات گیاهی با اعتباری بالغ بر104 میلیارد تومان و اشتغالزایی 324 نفر به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد اظهار کرد از مجموع 75طرح افتتاحی بخش کشاورزی استان 35 پروژه با اعتباری معادل 186.8میلیارد ریال و مربوط به آب و خاک، 18 پروژه با سرمایه ای معادل 428.7 میلیارد ریال مربوط به تولیدات دامی ، 13 پروژه با سرمایه ای معادل 289.2 میلیارد ریال مربوط به صنایع کشاورزی و 9 پروژه با سرمایه ای معادل 136 میلیارد ریال مربوط به تولیدات باغی خواهد بود.

سجادی پور خاطر نشان ساخت از مجموع اعتبارات هزینه شده 18درصد آن اعتبارت دولتی بوده که در زمینه فعالیت عمرانی (آب و خاک) هزینه شده است و 82 درصد آن نیز شامل آورده های شخصی(58درصد) وتسهیلات بانکی(24درصد)بوده که در بهره برداری از پروژه های تولیدی هزینه شده است و انشاء ا... زمینه اشتغال حداقل 324 نفر را بطور مستقیم فراهم خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار