قرارداد اجرای اسکله تفریحی در سواحل مازندران ۱۰ ساله است

ساری (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد که قراردادهای اجرای اسکله تفریحی ۱۰ ساله است تا برای سرمایه‌گذاران توجیه اقتصادی داشته باشد چرا که طولانی بودن قراردادهای سالم‌سازی دریا منجر به افزایش درآمد پایدار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
قرارداد اجرای اسکله تفریحی در سواحل مازندران ۱۰ ساله است

مهدی رازجویان با اشاره به موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با کلیات طرح ساخت ۱۳۴ اسکله تفریحی در سواحل مازندران گفت: «با پیگیری‌های استاندار و همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری این مهم اتفاق افتاد که انتظار می‌رود متولیان امور نسبت به این اتفاق نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا هدف‌گذاری صورت گرفته به سرانجام برسد.»

او تأکید کرد که سرمایه‌گذاران برای اجرایی شدن این‌ مهم باید در کف و سطح دریا با استخراج نقشه توپوگرافی نسبت به احداث اسکله اقدام کنند.

هزینه‌های راه اندازی اسکله برعهده متقاضیان است که با سرمایه خودشان باید به سرانجام برساند و انعقاد قرارداد با متقاضیان نیز منوط به اخذ موافقت اصولی در حوزه گردشگری و گردشگری دریایی است.

در اجرای این طرح مقرر شد قراردادها ۱۰ ساله باشد تا برای سرمایه گذاران توجیه اقتصادی داشته باشد چرا که طولانی بودن قراردادهای سالم سازی دریا منجر به افزایش درآمد پایدار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار