سرپرست‌معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه۲ شهر ری‌:

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشند

شهرری (پانا) - سرپرست‌معاونت پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش ناحیه 2 شهر ری‌ در جلسه شورای پرورشی منطقه برنامه های دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی و راهپیمایی بیست و دوم بهمن را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشند

در این نشست حجت‌عباسی‌، سرپرست‌معاونت پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش ناحیه 2 شهر ری‌ در سخنانی اظهار کرد: گام دوم انقلاب یک‌چشم انداز عالی است که رهبر معظم انقلاب به‌خوبی آن را برای ادامه راه انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، بنابراین برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

او در ادامه بیان کرد: دهه فجر فرصتی برای تمام مسئولین است تا بتوانند هوشمندانه و با تدبیر، فعالیت‌هایی را انجام دهند که نسل جدید را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند.

سرپرست‌معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری ادامه داد: به کوری چشم دشمنان و معاندان، ملت شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی با درک شرایط حساس منطقه و جهان امسال مراسم دهه فجر را نسبت به گذشته خیلی باشکوه و پربارتر برگزار خواهد کرد.

حجت عباسی‌خاطر نشان کرد: مردم کشورمان همانند اوایل پیروزی انقلاب در برگزاری ویژه برنامه‌های آن حضور جدی خواهند داشت و موجب اقتدار نظام در عرصه مختلف و عامل شکست استکبار شوند.

او افزود:‌ میثاق همه باید حضور مؤثرتر در برنامه‌های دهه مبارک فجر باشد و به همین دلیل قرار شد تا برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ماه و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هم‌زمان‌شده ،‌ در شان این سردار بزرگوار اسلام و با شکوه هرچه تمامتر برگزارشود.

در این جلسه‌کارشناسان‌پرورشی هم گزارشی از برنامه‌ها واقدامات قابل اجرا درجریان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی وراهپیمایی بیست و دوم بهمن ۹۸ ارائه نمودند.

خبرنگار:مریم‌ترکمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار