فرماندار کرمانشاه:

حمایت‌های مجدانه فرماندار شهرستان کرمانشاه از طرح شتاب بخشی سوادآموزی

کرمانشاه (پانا) - فرماندار کرمانشاه از حمایت‌های مجدانه طرح شتاب بخشی سوادآموزی خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت‌های مجدانه فرماندار شهرستان کرمانشاه از طرح شتاب بخشی سوادآموزی

فضل الله رنجبر در بازدید از کلاس­‌های سوادآموزی که در محدوده جغرافیائی طرح شتاب‌بخشی سوادآموزی برگزار می شود گفت: توازن و تعادل سطح سواد در مناطق سطح استان با اجرای طرح شتا‌‌‌ب‌بخشی سوادآموزی محلی منطقه‌ای و با حمایت دستگاه‌های مشارکت‌پذیر محقق می­‌گردد.

وی افزود: مفهوم سواد همواره در کنار سایر عوامل همچون فقر و فقدان امید به زندگی یکی از مفاهیم تأثیرگذار در باز تولید وضعیت یک جامعه می­‌باشد که وظیفه ادارات دولتی، مراکز غیر دولتی و اصحاب تعلیم و تربیت است که در راستای عدالت آموزشی تمهیدات لازم جهت انجام این فرایند مهم که منجر به ارتقای سطح سواد در منطقه شود فراهم گردانند تا پویایی اجتماعی و افزایش سطح سلامت و بهداشت را به ارمغان آورند و موجب کاهش فقر فرهنگی و اجتماعی در جامعه هدف شوند.

هرمز نوروزی­‌فرد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان نیز که در این بازدید حضور داشت، اظهار داشت: با اجرای طرح شتاب­‌بخشی در مناطق روستایی، حاشیه شهرها، مناطق محروم و محلات کم برخوردار ضمن ارتقای سطح سواد، آسیب‌های اجتماعی کمتر و در راستای عدالت آموزشی و منطقه‌­ای فاصله سطح سواد روستا و شهر به حداقل خواهد رسید.

وی خاطرنشان ساخت: فرایند جذب، نگه­داشت، آموزش و ارزشیابی طرح شتاب­‌بخشی سوادآموزی را پیگیری و کیفیت برنامه‌­های آموزشی و فرهنگی را با توانمندسازی­‌های لازم و نظارت‌­های خاص تضمین خواهیم نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار