اجرای طرح «پنج‌شنبه های گل یاس» در رسانه های گیلان

رشت (پانا) - مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از اجرای طرح «پنج‌شنبه‌های گل یاس» در رسانه‌های گیلان با محوریت حجاب و عفاف خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح «پنج‌شنبه های گل یاس» در رسانه های گیلان

مهدی پارسا در نشست هیئت رئیسه انجمن بانوان بسیج رسانه گیلان که در محل این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه حجاب و عفاف همواره یکی از دغدغه‌های مهم دینی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است، اظهار کرد: در این میان، رسانه‌های جمعی اعم از دیداری، شنیداری و مکتوب، نقش انکارناپذیری در ترویج یا تضعیف فرهنگ حجاب و عفاف در سطح عموم داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هر رسانه قرارگاه امر به معروف است افزود: طرح «پنج‌شنبه‌های گل یاس» با محوریت حجاب و عفاف در رسانه‌های گیلان اجرا می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش اثرگذار رسانه ها در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ادامه داد: رسانه ها در قالب این طرح مطالبی در زمینه بهبود رفتار و منش اسلامی و مقابله با بی حجابی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه منتشر می کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در انتقال فرهنگ دارند، گفت: دشمن از طرق مختلف در فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در تلاش جهت خدشه‌دار کردن فرهنگ اصیل اسلامی است و در این جنگ رسانه‌ای باید فرهیختگان عرصه رسانه بیش از پیش فعال باشند.

پارسا تصریح کرد: در این طرح رسانه‌ها در قالب گزارش، مصاحبه و خبر در بخش عفاف و حجاب فعال خواهند شد و عملکرد رسانه‌ها در این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار