۲ مرکز درمانی در شهر قزوین به بهره‌برداری رسید

قزوین (پانا)- دو مرکز درمانی در شهر قزوین شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار قزوین و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۰۷۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
۲ مرکز درمانی در شهر قزوین به بهره‌برداری رسید

در این مراسم که با حضور جمالی پور استاندار قزوین و تقوی نژادمعاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین و پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، مرکز پزشکی هسته‌ای کاسپین وابسته به بیمارستان ولایت و کلینیک تخصصی محمدزاده افتتاح شدند.

مرکز پزشکی هسته‌ای کاسپین با ۲۰۰ متر مربع مساحت و ۳۵ میلیارد ریال اعتبار، خدماتی از قبیل اسکن قلب، استخوان، کلیه و... را با تعرفه دولتی ارایه می‌دهد.

کلینیک تخصصی خیریه محمدزاده نیز در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع راه اندازی شده و با تعرفه دولتی به مردم خدمات رسانی می‌کند.

یکی از برنامه‌های معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به قزوین، بررسی مسائل و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان استان قزوین با محوریت تعیین تکلیف بیمارستان خیریه رحیمیان الوند بود که تصمیم گیری لازم برای واگذاری آن به دولت و شروع مجدد فعالیت آن اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار