شهری: از خیرین دعوت می کنم به کمک استان تهران بیایند

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه دو مدرسه خیرسازدبستان پسرانه کاظمیه و دبیرستان متوسطه فاطمه عرب در منطقه17 با حضور علی شهری، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، محسن بهارلو، معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل شهر تهران و حضور جمعی از خیرین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شهری: از خیرین دعوت می کنم به کمک استان تهران بیایند

علی شهری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران با گرامیداشت یاد و نام شهیدان گفت: امروز بر اساس وظیفه ام از خیرین بزرگوار سپاسگزارم و اگر نبودند این بزرگواران ما برای تامین فضا مشکل داشتیم. امروز شاهد بهره برداری از این دو فضای آموزشی با کیفیت هستیم. خانم فاطمه عرب پنجمین مدرسه ای است که افتتاح می کنند و می دانم تعداد دیگری مدرسه هم در دست احداث دارند. از خانم عبدالباقی که در احداث مدرسه مشارکت کردند سپاسگزارم و امیدوارم این راه را ادامه دهند و مطمئنم همین هم هست زیرا این مسیر شوقی ایحاد می کند که تا امکان دارد این راه را ادامه می دهد.

وی گفت: مشکلات ما در استان تهران بلحاظ فضای آموزشی خوب نیست. وضعیت ما در تهران در شرایط قرمز نیست اما تعداد زیادی مدارس فرسوده و نیازمند بازسازی و مقاوم سازی داریم.

شهری افزود: امیدوارم خیرین بزرگوار در حوزه استان تهران به کمک اموزش و پرورش بیایند و واقعا در تهران بیش از نقاط دیگر کشور مشکل کمبود فضای آموزشی و بازسازی این نوع فضاها را داریم و از خیرین دعوت می کنم به کمک ما بیایند.

در این مدارس ساخته شده در منطقه 17بازهم تعداد بالای سی نفر و چهل نفر دانش آموز داریم که همین هم استاندارد نیست و این نشان می دهد در منطقه17به صورت جدی نیازمند ساخت مدرسه هستیم.

وی افزود: در این مدارس درس می خوانند، رسالت مهمی را برعهده دانش آموزان می گذارد زیرا وقتی خیرین موفقیت دانش آموزان را می بینند بیشتر تشویق می شوند. اگر می خواهیم در آینده جامعه موفقی داشته باشیم باید امروز هوای مدرسه های مان را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار