نماینده ولی فقیه در لرستان: مقابله با فساد وظیفه همه دلسوزان انقلاب است

خرم‌آباد (پانا) نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مقابله با فساد در جامعه وظیفه همه فرزانگان و دلسوزان انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۰۰۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در لرستان: مقابله با فساد وظیفه همه دلسوزان انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان اظهار داشت: سرفرازی ملت ها در گرو تکیه بر قدرت الهی و عدم اتکا به قدرت های پوشالی، همبستگی و تقویت بنیه مالی همه اقشار جامعه می‌باشد.

وی اضافه کرد: اگر میخواهیم انقلاب اسلامی بیمه شود باید به دشمنان ثابت کنیم ما بیدار هستیم و اگر فسادی رخ می‌دهد جوان انقلابی و عدالتخواه مقابل آن می ایستند.

امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: در هفته های گذشته به‌همراه مسئولان استان و مدیران به منطقه محروم اسدآبادی خرمآاباد رفتیم که می طلبد همه نهاد های دولتی و مردمی به آن منطقه هم توجه کنند.

وی افزود:بزودی برای آشنایی و کمک به رفع محرومیت به مناطق دیگر حاشیه شهرهای استان هم خواهیم رفت.

امام جمعه خرم‌آبادبا بیان اینکه سرمایه گذاران هم برای رسیدگی به مناطق محروم اعلام آمادگی کرده اند و مسئولان هم در این خصوص تلاش شان مضاعف شده بیان کرد: هر چه برای مردم قدر شناس استان کار شود باز هم کم است.

وی با اشاره به برگزاری سمینار ائمه جمعه ادامه داد: محوریت آن بر مساله تعامل با جوانان بود، مطالبه رهبرمعظم انقلاب از ما فضاسازس برای مشارکت هشت میلیون جوان مومن انقلابی و مطالبه گر اخلاق مداری و عدالت خواهی در سازندگی کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به ایام دهه فاطمیه نیز گفت : حضرت فاطمه (س) کسی است که خدا در سوره کوثر از او بعنوان هدیه الهی و خیر کثیر یاد می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: یعنی برکات وجود مقدس ایشان تا ابد در جهان جاری است و از فرزندان آن حضرت در عصر حاضر امام (ره) و رهبر معظم انقلاب می‌باشد که یک رحمت الهی است.

وی اضافه کرد: امروز بیش از گذشته به یادگیری و عمل به فضائل آن حضرت نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار