امام جمعه موقت همدان عنوان کرد:

تقوا بهترین توشه آخرت

همدان (پانا) - آیت‌الله محمد محمدی قائنی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان این که توجه به هوای نفس انسان را از انسانیت دور می‌کند، خود و نمازگزاران را به تقوای الهی و دوری از هوای نفس دعوت و بر توجه به امور دینی و خدمت خالصانه به خلق خدا تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تقوا بهترین توشه آخرت

امام جمعه موقت همدان با بیان این که باید مباحث معرفتی و شناختی در خصوص سیره حضرت زهرا (س) بیان شود، گفت: سخنرانان باید ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) را برای مردم تشریح کنند.
او با اشاره به مسافرت ابدی انسان ها، تقوا را بهترین توشه برای آخرت برشمرد و گفت: با دست خالی نمی‌توان به این سفر ابدی رفت و باید تقوا را ذخیره آخرت کرد.
امام جمعه موقت همدان در ادامه گفت: منافقان به دنبال از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بودند اما مردم ایران مثل همیشه با صلابت تمام مقابل منافقان و معاندان ایستادند و مقابل دشمنان قد خم نکردند.
آیت الله محمدی‌قائنی با بیان این که هیچ کشوری در دنیا حتی فکر ایستادن در مقابل آمریکا را هم نمی کند، گفت: فرزندان این مرز و بوم در سپاه، پایگاه نظامی آمریکا را منهدم کردند و آن کشور با وجود این که تهدید کرده بود، ۵۲ نقطه ایران را مورد هدف قرار خواهد داد، نتوانست هیچ غلطی کند.
او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته، گفت: پایگاه نظامی عین‌الاسد که یک پایگاه آمریکایی تمام‌عیار با تجهیزات زیاد و ۴ تا ۵ هزار سرباز بود با سیلی دست خدا فروپاشید.
آیت الله محمدی‌قائنی با بیان این که خداوند متعال قدرت و توان ایستادگی در مقابل آمریکا را به ملت ایران ارزانی داشته و باید قدر آن را دانست، عنوان کرد: اهمیت دادن به آمریکا هیچ منفعتی برای ایران ندارد و مسئولان باید بدانند که به دنبال آمریکا و اروپا رفتن هیچ امتیازی نصیب ایران نمی‌کند همانطور که ۶ سال در این مسیر بودن چیزی نصیب این کشور نکرد.
او با شرح مختصری از تحولات منطقه گفت: این روزها در عراق یوم‌الله است چراکه مردم عراق دریافته‌اند که راه پیشرفت و تعالی در خدامحوری و بیرون راندن دشمن از خاک کشورشان است و آن ها دیگر نمی‌خواهند ذلت را تحمل کنند و زیر پرچم آمریکا باشند.
آیت الله محمدی‌قائنی با اشاره به روز گمرک و تأکید به مسئولان گمرک برای حل مشکلات مردم، گفت: هرچه سریع‌تر باید وضعیت کالاهایی که در انبارهای گمرک مانده و مورد نیاز مردم است، مشخص و تعیین تکلیف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار