استاندار مطرح کرد: همکاری ایرلاین وارش با کشورهای cis برای توسعه گردشگری

ساری (پانا) - استاندار مازندران مذاکره با اکتائو، کشور قزاقستان، آستراخان، کشور آذربایجان، لری ارمنستان و ... و انعقاد تفاهم نامه کاری را فرصتی برای استفاده از مزیت ایرلاین بومی برای توسعه گردشگری و ایجاد خطوط پروازی برشمرد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مطرح کرد: همکاری ایرلاین وارش با کشورهای  cis برای توسعه گردشگری

به نقل از استانداری مازندران، در نشست استاندار مازندران و مالک ایرلاین بومی وارش و تیم نساجی، مسایل و مشکلات این دو مجموعه بررسی شد.

استاندار مازندران در این نشست با اشاره به این که نساجی امروز؛ تیمی متعلق به همه مازندران است، گفت: «حمایت از تیم نساجی و تقویت زیرساخت‌های ورزشی این تیم همواره در برنامه استان بوده و خواهد بود.»

احمد حسین زادگان با بیان این که همواره تلاش کرده‌ایم با کمک به حوزه ورزش در بخش‌های مختلف، زمینه تقویت نشاط اجتماعی و امید را در جامعه فراهم کنیم، تاکید کرد: «تحقق این مهم در گرو حضور قدرتمندانه تیم‌های ورزشی استان در عرصه‌های مختلف است و نساجی نیز به عنوان نماینده پرغرور مازندران به این حمایت برای این که در جدول بماند و به رده های بالاتر صعود کند، نیازمند است.»

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ایرلاین بومی وارش را یک فرصت برای استان ارزیابی کرد: «با عنایت به طرح های توسعه فرودگاه های مازندران، موافقتنامه تجارت ترجیحی ایران با کشورهای اوراسیا ، همسایگی با کشورهای cis و حوزه خزر می طلبد تا از مزیت ایرلاین بومی بسادگی عبور نکنیم و در تقویت آن تلاش کنیم.»

او مذاکره با اکتائو، کشور قزاقستان، آستراخان، کشور آذربایجان، لری ارمنستان و ... و انعقاد تفاهم نامه های متعدد کاری را فرصتی برای استفاده از مزیت ایرلاین بومی برای توسعه گردشگری و ایجاد خطوط پروازی برشمرد.

حسین‌زادگان گفت: «باید زمینه و فرصت نقش آفرینی در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و ... برای سرمایه گذار فراهم شود.»

رضا حدادیان، مالک تیم نساجی و ایرلاین بومی وارش از حمایت‌های استاندار در این دو بخش قدردانی کرد و دیدار با حسین‌زادگان را مثبت ارزیابی نمود و گفت: «برای هرگونه ایفای نقش در توسعه صنعت حمل و نقل هوایی و تقویت تیم نساجی استقبال می‌کنیم.»

مازندران در شمار 6 استانی است که بیس هواپیمایی دارد.

ایرلاین بومی وارش در دولت تدبیر و امید در استان استقرار یافته است. 34 درصد از پروازهای استان از طریق ایرلاین بومی وارش انجام می شود.

با توسعه زیرساخت ها و ارایه تسهیلات، مالک این هواپیمایی قول داد یک فروند دیگر به ناوگان این ایرلاین تا پایان امسال اضافه نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار