تامین نشدن بودجه مصوب برای مشکلات معلولان + فیلم

یزد(پانا)- مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در یزد: امسال هزار و ۱۰۰میلیارد تومان برای اجرای حمایت از حقوق معلولان تصویب شده که تا الان کمتر از ۲۰۰میلیارد تومان آن برآورد شده است.

کد مطلب: ۱۰۰۷۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تامین نشدن بودجه مصوب برای مشکلات معلولان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست هم اندیشی فعالان و مدیران انجمن‌های معلولان استان یزد گفت: متاسفانه امسال هزار و ۱۰۰میلیارد تومان برای اجرای حمایت از حقوق معلولان تصویب شده که تا الان که ۱۰ماه از سال می‌گذرد کمتر از ۲۰۰میلیارد تومان آن برآورد شده است و اگر این بودجه تامین نشود مشکلات معلولان پابرجا است.
محمود نژاد با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نشست استفاده از اندیشه‌های معلولان برای توجه به نیاز‌های جامعه هدف سازمان بهزیستی است افزود:انجمن‌ها در جهت حل مسائل و مشکلات معلولین دارای ظرفیت بالا یی هستند.
محمودنژاد همچنین با بیان اینکه ۱۷۰هزار نفر معلول از معیشت بنزین برخوردار بودند و در عین حال معلولانی که پلاک خودرو آنها ویلچر است به ترتیب کارت سوخت آنها به دستشان خواهد رسید گفت: این افراد از ۴۰لیتر بنزین بیشتر از سهمیه عادی برخوردار هستند که شامل ۱۰۰لیتر بنزین است.
وی گفت: یک میلیون و ۴۵۰هزار معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی داریم، اما آمار‌های غیررسمی نشان می‌دهد نزدیک به سه میلیون معلول در کشور داریم که برای شناسایی آن مراکزی در سال۱۳۹۹ به نام مثبت زندگی در ۲هزار و ۷۰۰نقطه کشور دایر و برای ثبت نام در سازمان بهزیستی فراخوان داده می‌شود.
اعضاء انجمن‌های معلولان نیز در این جلسه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار