مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

تقویت مبانی اعتقادی دانش آموزان مهم ترین تکلیف بسیج دانش آموزی است

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تقویت مبانی اعتقادی دانش آموزان را مهم ترین راه های مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان خواند و گفت: بسیج دانش آموزی در تحقق این هدف نقش به سزایی دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سیدحجت الله کلانتری در جمع دانش آموزان و مسئولان بسیج دانش آموزی این استان گفت:بسیج دانش آموزی در تقویت اعتقادات دینی دانش آموزان نقش به سزایی دارد.

وی تلاش در زمینه تقویت بنیه اعتقادی دانش آموزان را از تکلیف های بسیج دانش آموزی خواند و افزود: تحقق این مهم نقش به سزایی در مقابله با هجمه های فرهنگی دارد.

کلانتری با اشاره به عمق دسیسه های دشمنان در قالب هجمه های فرهنگی و جنگ و نرم اظهار داشت: دشمنان در قالب این دسیسه ها می خواهند نسل آینده ساز جامعه را با ارزش های والای دینی و انقلاب بیگانه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ دینی در بین دانش آموزان و تلاش برای جذب آنان به فعالیت های دین محور در سطح مدارس و مساجد مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

کلانتری طرح ولایت بسیج دانش آموزی را طرحی موثر در تقویت بنیه اعتقادی دانش آموزان خواهد و گفت: نهاد آموزش و پرورش استان آمادگی دارد به بهترین نحو تحقق اهداف اردوهای طرح ولایت را مدیریت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار