فرماندار اسلامشهر:درشرایط تحریم می بایست برخی بروکراسی‌های اداری که سدراه فعالیت کارگاه‌ها و مراکز تولیدی هستندرااز بین برداشت

اسلامشهر (پانا) - نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید شهرستان اسلامشهربا حضور فرماندار و اعضاء در سالن جلسلت فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:درشرایط تحریم می بایست برخی بروکراسی‌های اداری که سدراه فعالیت کارگاه‌ها و مراکز تولیدی هستندرااز بین برداشت

در این جلسه مسعود مرسلپورفرماندار شهرستان اسلامشهردر سخنانی با بیان اینکه مبارزه با دشمنان تروریست و جنایتکار تنها به عرصه‌های نظامی محدود نمی شود ،اظهار کرد: در شرایط امروز ایجاد یک شغل تیری است که به سمت دشمن شلیک می شود

او در ادامه افزود: آمریکای جنایتکار سالهاست که در حوزه اقتصادی به جنگ ما آمده و ما نیز باید جهت مقابله با جنگ اقتصادی با حمایت از تولید و ایجاد اشتغال به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کنیم.

او با بیان اینکه رسیدن به خودکفایی در شرایط کنونی بسیار مهم است،بیان کرد: اگر بخواهیم پاسخ محکمی به رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا بدهیم که از روی استیصال و بی‌عقلی به یکسری اقدامات غیراصولی و غیرعقلانی از جمله،ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تحریم شخصیتها و شرکتهای مختلف ایرانی دست می‌زند، باید کار جهادی کنیم و با تلاش و همفکری گام‌هایی در جهت عبور از این پیچ تاریخی بزرگ برداریم.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه تأکید مسئولان کشور بر کمک به کارآفرینی، تولید و ایجاد اشتغال است ،گفت: در شرایط تحریم باید برخی بروکراسی‌های اداری که سد راه فعالیت کارگاه‌ها و تولیدی‌هایی که مواد اولیه را برای کارخانجات بزرگ تولید می‌کنند و در مسیر مبارزه با دشمن مشغول به کار هستند، را از بین برد.

مرسلپور با بیان اینکه مبارزه با دشمن صرفاً حضور در راهپیمایی نیست ،افزود: در عرصه عمل هم باید به رفع مشکلات مردم عمران و آبادانی کشور کمک کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: بزودی نشستی با حضور برخی تولیدکنندگان و کارآفرینان اسلامشهری در کارگروه رفع موانع تولید استان تهران با حضور استاندار تهران جهت رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان برگزار می‌شود.

در این جلسه صاحبان ۱۲ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی به بیان مسائل و مشکلاتشان پرداختند و تصمیماتی جهت رفع آنها اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار