اجرای برنامه های فرهنگی درشهرستان پیشوا

پیشوا (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشوا با حضوررئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موضوع توجه به شهرکهای بالای شهرستان پیشوا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه های فرهنگی درشهرستان پیشوا

در این جلسه،طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی اظهار کرد : اگر مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری به مصوبات آخرین جلسه شورای عمومی عمل کنند انقلاب فرهنگی خوبی در شهرکهای بالای شهرستان پیشوا رخ خواهد داد.

او در ادامه افزود: در صورت اعلام آمادگی از سوی مدارس شهرکهای بالا این پتانسیل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد تا دراوقات فراغت یعنی بعدازظهرها با استفاده از اساتید شهرستانی برای دانش آموزان کلاسهای فرهنگی و هنری ازقبیل قرآنی،نمایش، هنرهای تجسمی و شعر و ادب و ... رابرگزار نماییم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تنها پایگاه اداره فرهنگ و ارشاد در این قسمت از شهرستان کانون فرهنگی و هنری امام عصر (عج) می باشد و شایسته است امام جماعت و هیئت امنای مسجد طاق سپهر نیز جهت تاسیس کانون فرهنگی و هنری در این مسجد اقدام نمایند تا فعالیت های فرهنگی در این مسجد نیز جریان پیدا کند.

طاهری با اشاره به اشتغال مادران شاغل در این شهرکها اذعان کرد: این اداره درسالهای گذشته دارای اعتبار خوبی جهت ارائه وام مشاغل بود و این کار در سالهای گذشته انجام شد اما متاسفانه امسال با مشکل اعتبار در این خصوص روبرو هستیم و از فرماندار پیشوا تقاضا داریم تا در این خصوص دستورات لازم را صادر فرمایند .

او بیان کرد: همچنین پیشنهاد می‌شود با توجه به اینکه زنان زیادی در شهرکهای بالای پیشواسرپرستی خانوار را بر عهده دارند و مشغول کار هستندو حضور کمتر ایشان در خانه موجب عدم رسیدگی به فرزندانشان می شود، شرکتها و کارآفرینانی که می‌توانند قسمتی از کار خود به مادران شاغل در خانه بسپارند، این کار را انجام دهند تا بخش عمده ای از مشکلات این قشر حل شود.

خبرنگار:مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار