فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان تاکید کرد:

لزوم تقویت ظرفیت ساختاری و تشکیلاتی بسیج دانش آموزی در مدارس

مشهد(پانا)- فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان بر لزوم تقویت ظرفیت ساختاری و تشکیلاتی بسیج دانش آموزی در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تقویت ظرفیت ساختاری و تشکیلاتی بسیج دانش آموزی در مدارس

سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این جلسه گفت: نگاه و زاویه دید ما نسبت به نهاد مقدس بسیج باید تغییر کند و بسیج را نباید با سایر تشکل های دانش آموزی مقایسه کنیم و تشکیلات بسیج اهداف عملیاتی دارد که اهداف انقلاب است و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها بر این تشکل مقدس تاکید کرده اند.

وی ادامه داد: تشکیلات بسیج یک تشکیلات مبنایی مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی است و باید با دید وسیع و گسترده به این نهاد مقدس بنگریم.

سردار نظری افزود: در بسیج خطای تشکیلاتی و سازمانی دیده نمی شود و قرار گرفتن دانش آموزان در این تشکیلات یک اتفاق سازنده است و همه مدیران مدارس و معلمان باید به این موضوع اهتمام داشته باشند و دانش آموزان را به این تشکل مقدس دعوت نمایند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: هویت بخشی و بازآفرینی هویت بخشی بسیج امری ضروری است و ما باید برای دانش آموز عرصه تربیتی ایجاد کنیم تا توفیقات حاصل شود.

وی عنوان کرد: اولویت اول ما در سپاه پاسداران استان در زمینه بسیج اقشار، بسیج دانش آموزی است چرا که اعتقاد داریم بازه زمانی ۱۲ ساله دوران تحصیل، دوره سنی و خانواده ها و اولیاء همگی بهترین سرمایه محسوب می شوند.

سردار نظری خاطرنشان کرد: تعامل و هم افزایی بسیار خوبی میان سپاه امام رضا (ع) و آموزش و پرورش استان برقرار است و می توانیم در کنار هم و با کمک هم کارهای بزرگ، ماندگار و جدیدی برای دانش آموزان انجام دهیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: اردوی راهیان نور یک کار فرهنگی و تربیتی اثربخش است و باید تلاش کنیم این اردو را با کیفیت و اولویت اجرا نماییم.

وی در پایان گفت: طرح هایی مثل شهید بهنام محمدی بسیار کم هزینه اما فوق العاده اثربخش است و دانش آموزان توسط مربی به مساجد سوق داده می شوند و در آنجا کار پرورشی، فرهنگی و تربیتی انجام می گیرد پس حتما باید این چنین طرح ها و تجربیات موفق را گسترش و تعمیم دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار