توجه و نگاه ویژه آموزش و پرورش خراسان رضوی به تشکل مقدس بسیج دانش آموزی

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان که با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) برگزار شد گفت: آموزش و پرورش استان به تشکل مقدس بسیج دانش آموزی توجه و نگاه ویژه ای دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه و نگاه ویژه آموزش و پرورش خراسان رضوی  به تشکل مقدس بسیج دانش آموزی

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در این جلسه گفت: شهید سلیمانی پایه و ستون جبهه مقاومت و امید تمام مستضعفان و مظلومان دنیا بود و اقدامات بسیار زیادی در جبهه های مختلف از جمله لبنان، سوریه و عراق انجام داد و این رشادت ها و سلحشوری ها تا سالیان سال در ذهن مسلمانان جهان و مردم ایران خواهد ماند.

وی در ادامه ضمن تسلیت ایام عزاداری فاطمیه با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه زهرا (س) مبنی بر اینکه هرکس که عمل خود را برای خدا خالص کند خداوند بهترین مصلحت ها را برای او مقدر خواهد ساخت گفت: سردار سلیمانی نیز با اخلاص برای مردم تلاش کرد و خداوند تبارک و تعالی شهادت را به عنوان بالاترین پاداش به این سردار بزرگ اسلام عطاء نمود.

خدابنده تصریح کرد: در جهت کمک به هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان آموزش و پرورش استان پویشی تحت عنوان پویش مهربانی را تشکیل داد و کمک های نقدی و غیرنقدی فرهنگیان و دانش آموزان استان در قالب ۱۵ کانکس، تعدادی کانکس سرویس بهداشتی، یک کامیونت لوازم بهداشتی و دارویی و یک کامیونت موادغذایی و کنسروجات به همراه مقداری پوشاک، لوازم التحریر و پتو به این مناطق ارسال شد و جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان در کنار مردم شریف استان سیستان و بلوچستان خواهند ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: در زمینه برگزاری یادواره های شهدا هیچ استانی در کشور به اندازه خراسان رضوی یادواره شهدا در مدارس و ادارات آموزش و پرورش برگزار نکرده و خوشبختانه این یادواره ها بطور منظم و مستمر در مدارس و ادارات مناطق و شهرستان ها برگزار می شود.

وی در پایان گفت: آموزش و پرورش استان به تشکل مقدس بسیج دانش آموزی توجه و نگاه ویژه ای دارد و با توجه به اینکه در این سنین هویت و شخصیت دانش آموزان شکل می گیرد آشنایی آن ها با بسیج دانش آموزی و سوق دادن آن ها به این تشکل بزرگ بسیار می تواند تاثیرگذار باشد و مدیران مدارس در این زمینه باید اهتمام داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار