مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

مهارت آموزی در مدارس و فراهم سازی محیط شاداب از برنامه های سازمان دانش آموزی است

هرمزگان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در نشست مسئولان سازمان دانش آموزی مناطق استان که پیش از ظهر امروز در سالن کنفرانس معاونت پرورشی اداره کل برگزار شد، گفت: مهارت آموزی در مدارس و فراهم سازی محیط شاداب از برنامه های سازمان دانش آموزی است.

کد مطلب: ۱۰۰۷۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مهارت آموزی در مدارس و فراهم سازی محیط شاداب از برنامه های سازمان دانش آموزی است

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان ، موسی دادی زاده با اعلام این مطلب افزود: این سازمان به واسطه اینکه نهاد عمومی غیر دولتی است با مشارکت دانش آموزان در آن، توانایی رفع بخش مهمی از مشکلات آموزش و پرورش را خواهد داشت .

وی تاکید کرد: آموزش مهارت های شغلی و اجتماعی از جمله حوزه هایی است که باید به صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد .

دادی زاده با اشاره به تحصیل بیش از 400هزار دانش آموز در مدارس هرمزگان اظهار داشت: اگر هم زمان با رشد و تقویت بنیه علمی دانش آ موزان، مهارت های مورد نیاز جامعه را نیز مورد توجه قرار دهیم، قطعا تربیت این نیروی ماهر می تواند وضعیت فرهنگی و اقتصادی استان را به سمت رشد بیشتر سوق دهد .

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان توجه و نظارت بر بوفه های مدارس، تشکل های دانش آموزی، اردوهای آموزشی و برنامه های فرهنگی را از دیگر کارکردهای سازمان دانش آموزی عنوان کرد .

وی در بخش دیگری از سخنانش بر بروز رسانی خبرگزاری پانا و ظرفیت و استعداد دانش آموزی در زمینه اطلاع رسانی تاکید کرد و افزود: با استفاده از توان خبری و بیان گزارش ها می توان فعالیت های صورت گرفته در آموزش و پرورش را انعکاس داد و مشکلات و دغدغه ها را نیز مطرح کرد .

دادی زاده همچنین با قدردانی از مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق، موفقیت مدیر جدید این سازمان را در همکاری و همراهی آنان دانست و گفت: این همکاری می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت سازمان و نیز رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان داشته باشد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این نشست با اعلام حمایت از برنامه های سازمان دانش آموزی گفت: برای داشتن جامعه پویا باید دانش آموزانی آگاه و توانمند تربیت کرد .

احمد مهرانی افزود: این توان در سازمان دانش آموزی استان قابل مشاهده است و با انگیزه بالا و همت مسئولان سازمان دانش آموزی مناطق استان این مهم تحقق می یابد .

مهرانی همچنین از اجرای طرح دومین سیل مهربانی همکلاسی ها که به خوبی در مناطق هرمزگان اجرا شد قدردانی نمود .

اسماعیل خرامیده سرپرست سازمان دانش آموزی هرمزگان نیز در سخنانی گفت: سازمان دانش آموزی علی رغم گستردگی و پر برنامه بودن ناشناخته مانده است .

وی افزود: مراسم یاوران انقلاب در دهه فجر امسال بصورت گسترده برگزار می گردد که باعث آشنایی دانش آموزان با برنامه های انقلاب می شود .

خرامیده با استقبال از طرح ها و برنامه های مناطق، رشد فرهنگی و اعتلای تربیتی دانش آموزان را از اهداف مهم این سازمان عنوان کرد .

گفتنی است، اسماعیل خرامیده از فرهنگیان با سابقه استان است که هفته پیش به سمت سرپرست سازمان دانش آموزی استان منصوب شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار