دانش آموزان بوشهری به نام شهید سلیمانی به کمک سیل زدگان شتافتند

بوشهر(پانا)_با مشارکت دانش آموزان بوشهری، دومین آیین سیل مهربانی همکلاسی ما با هدف جمع آوری کمک های اهدایی دانش آموزان جهت اعزام به مناطق سیل زده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان بوشهری به نام شهید سلیمانی به کمک سیل زدگان شتافتند

مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین نمادین این طرح انسان دوستانه در دبستان معینی بندر بوشهر با اشاره به وقوع سیل در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان گفت: اگر چه بارش نزولات رحمت الهی منجر به وقوع سیل و ایجاد خسارات به هموطنان شده است، اما مردم با سیل مهربانی و نوعدوستی، آسیب دیدگان را یاری می کنند.
علیمرادکرمی ادامه داد: در دومین آیین سیل مهربانی همکلاسی پیش بینی می کنیم که 800 پایگاه در مدارس استان برپا شود.
وی همچنین مشارکت 140 هزار دانش آموز در این طرح را پیش بینی کرده و افزود: این پایگاه ها به مدت یک هفته کمک های اهدایی فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان را جمع آوری می کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از نامگذاری کاروان کمک هایی اهدایی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: به پاس رشادت های سپهبد سلیمانی و خدمات این شهید بزرگوار، کاروان اهدایی به یاد این شهید والامقام نامگذاری می شود.
کرمی با بیان اینکه دانش آموزان بوشهری در اولین سیل مهربانی همکلاسی ما هم مشارکت فعالانه داشته اند، عنوان کرد: در اولین آیین، بوشهری ها 2 میلیارد ریال وجه نقد و شش کامیون وسایل غیرنقدی به ارزش 40 میلیارد ریال به سیل زدگان استان های خوزستان و لرستان اهدا کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار