رییس آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:هنرمند کسی است که پدیده هارا میبیند و درک می کند

بهارستان (پانا) - مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی و منطقه ای مسابقات قرآن، نماز و عترت و مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، با تقدیر از برگزیدگان پسر مسابقات فرهنگی و هنری و با حضور رییس و معاون تربیت بدنی و پرورشیآموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رییس آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:هنرمند کسی است که پدیده هارا میبیند و درک می کند

در این مراسم ناصرلطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در سخنانی با اشاره به سخنی ارسطو اذعان کرد: هنرمند برخلاف انسان هایی که از هنر دور هستند، آنها می‌بینند و درک می‌کنند.

او در ادامه ضمن تاکید بر لزوم تلاش بیشتر معاونین پرورشی مدارس در حوزه تربیت دانش آموزان بیان کرد: با به کارگیری دانش آموزان در فعالیتهای فرهنگی، هنری و پرورشی و قرار دادن دانش آموزان در مسیر هنر و ورزش در کنار تحصیلات آنها به رشد واقعی میرساند و اینگونه آسیبپهای اجتماعی در جامعه کاهش میابد.

لطفی خاطر نشان کرد: نتیجه تلاشها در حوزه پرورشی و فرهنگی ،هنری و به کارگیری آنها در این حوزه این خواهدشد که اجرای مراسمی مثل مجری گری و اجراها توسط همین دانش آموزان انجام میگیرد و حتی تندیس هایی که داده میشود حاصل تلاش و ذوق دانش آموزان هنرمند این منطقه است.

دراین مراسم از ۵۵۰دانش آموز پسر برگزیده در مراحل منطقه ای و استانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در سالن همایش سجادیه منطقه تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: محمدعلی دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار