با حضور پرشور دانش آموزان؛

انتخابات شوراهای دانش آموزی شهرستان البرز برگزار شد

قزوین (پانا)- انتخابات شوراهای دانش آموزی شهرستان البرز با حضور پرشور دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شوراهای دانش آموزی شهرستان البرز برگزار شد

دهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی شهرستان البرز با حضور محمد نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز، رفاهی نژاد معاون پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان، اصغری معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین و با شرکت پرشور شوراهای دانش آموزی برگزار شد.

در این دوره از انتخابات، سرپرست فرمانداری البرز با اشاره به جایگاه و اهمیت معلمان در جامعه، گفت: همه مدیران یک روزی در پشت این میزها تحصیل کرده اند و جامعه رشد و پیشرفت خود را مدیون این معلمان است.

وی شوراهای دانش آموزی را بستری برای حضور موثر دانش آموزان در عرصه های سیاسی و اجتماعی در آینده عنوان کرد و اظهار داشت:‌به طور قطع آینده کشور به دست دانش آموزان رقم خواهد خورد و مدیران آینده از بین شما شوراها و دانش آموزان انتخاب می شوند.

رفاهی نژاد معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان البرز نیز با تأکید بر اینکه مدارس باید اهمیت بالایی برای شوراهای دانش آموزی قائل باشند، گفت:‌شوراهای دانش آموزی بازوی اجرایی مدارس هستند و مربیان و مدیران از شوراها در فعالیت های دانش آموزی بهره ببرند.

وی افزود: یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است مسئله انتخابات داخلی برای مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه است؛ یعنی اینکه پس از شناخته شدن نفرات برتر شوراها در مدارس، بین این نفرات برتر باید یک انتخابات داخلی برگزار شود و اعصای هیئت رئیسه مشخص شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار