حاتمی رئیس اداره آموزشو پرورش ناحیه ۱ زنجان در مراسم سیل مهربانی همکلاسی‌ها:

کمک‌های مردم ایران مختص سیل نیست بلکه همیشه درهمه‌ی صحنه‌ها حاضرند

زنجان (پانا) - مراسم سیل مهربانی همکلاسی‌ها (2) در دبیرستان حضرت ولیعصر ناحیه (1) زنجان با حضور مسئولین استانی و دانش‌آموزان به صورت نمادین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کمک‌های مردم ایران مختص سیل نیست بلکه همیشه درهمه‌ی صحنه‌ها حاضرند

حاتمی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 در این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی برنامه و حضور پرشور دانش‌آموزان گفت:«کمک‌های مردم شریف ایران و همینطور استان زنجان مختص سیل نیست. بلکه همیشه در شرایط بحران و در همه‌ی صحنه‌ها؛ سیل، زلزله، مدرسه‌سازی، ساخت مساجد و خصوصا در زمان جنگ این مردم همیشه حاضر بوده‌اند و با تمام وجود از جان و مال و ناموس مردم دفاع نموده‌اند.»
حاتمی شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد ایثار معرفی کرد وگفت: « حاج قاسم سلیمانی به عنوان فردی که موقعیت را درک کرده بود، هدفش دفاع از حق در هر نقطه‌ی دنیا بود. لذا راحتی و رفاه زندگی خود را کنار گذاشت و تا پای جان برای دفاع از حق کوشید و در کل جهان ماندگارشد. تمام این جانفشانی‌ها بدان علت بود که این شهید به امام عصر خود لبیک گفته بود.»
حاتمی افزود: « دانش‌آموزان به عنوان سفیران جامعه هستند که فرهنگ ایثار و کمک به همنوع باید از طریق آنها به جامعه منتقل شود. باید شما دانش‌آموزان به عنوان سفیران صلح و نوعدوستی در هر نقطه‌ای که نیاز به کمک است به کمک همنوعان خود بشتابید.»
حاتمی همچنین تاکید کرد: « با توجه به نزدیکی به ایام چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شما دانش‌آموزان باید به عنوان سفیران جامعه برای پاسداشت خون شهیدان این انقلاب، شرکت پرشور و فعالی در راهپیمایی این روز مقدس داشته باشید و تجدید پیمان ماندگاری با آرمانهای انقلاب اسلامی و لبیک با مقام معظم رهبری داشته باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار