فرماندار قرچک : فرمانداری قرچک با هیچ یک از کاندیدها وارد عمل نخواهد شد

قرچک (پانا) - جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با شهرستان قرچک وبا حضور رییس ستاد انتخابات استان تهران فرماندار قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار قرچک : فرمانداری قرچک با هیچ یک از کاندیدها وارد عمل نخواهد شد

در این جلسه ،بهمن خطیبی فرماندار قرچک درسخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) و شهادت سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و شهیدان سانحه هوایی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات وزارت کشور و حساسیت استان تهران در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بطور مرتب جلسات استانی و شهرستانی درخصوص برگزاری انتخابات برگزار شده و همچنین درخصوص کمبودها و کاستی‌ها و اشتراک تجربیات، ارتباط با ستاد انتخابات استان تهران برقرار است .

او در ادامه خاطرنشان کرد: از اوایل تیر98 جلسات کمیته هماهنگی برگزاری انتخابات در شهرستان قرچک برگزار شده و تا کنون دوازده جلسه در شهرستان تشکیل شده و امور بر اساس برنامه زمان بندی پیش می‌رود.

بهمن خطیبی در رابطه با هیأت اجرایی شهرستان اذعان کرد: جلسه هیات اجرای بر اساس زمان بندی با هماهنگی‌های لازم تشکیل شد و هشت نفر از معتمدین انتخاب شدند.

فرماندار قرچک گفت: 139 شعبه ثبت نام و اخذ رأی در دوم اسفند98 آرای مردم را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۱۱۴ شعبه شهری و ۲۵ شعبه مختص مناطق روستایی ومجموع شعبات دو شعبه سیار است.

بهمن خطیبی در رابطه با تراکم جمعیت در شهرستان گفت: تراکم جمعیت در شهرستان قرچک بالاست، پهنه سرزمینی ۹۰ کیلومتر، ۳۵۰۰ نفر در هر کیلومتر ساکن هستند.

خطیبی خاطر نشان کرد: هماهنگی، وحدت و همدلی بین نیروهای اجرایی و نظارت انتخابات رقم خورده و تا کنون بدون هیچ مشکلی امور پیش رفته است و همچنین طرح امنیتی انتخابات تهیه شده و برای ابلاغ و اجرا مصوب می‌شود.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار