افتتاح دفتر خیرین مدرسه ساز شمیرانات

تهران(پانا) - دفتر خیرین مدرسه ساز شمیرانات با حضور فرماندار شمیرانات و مدیر آموزش و پرورش منطقه1 افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دفتر خیرین مدرسه ساز شمیرانات
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران،با حضور شهریور فرماندار شمیرانات، صادق پور مدیر آموزش و پرورش منطقه1، پرداختی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شمیرانات، اعضای شورای مدیریتی آموزش و پرورش منطقه1 و جمعی از خیرین گرانقدر، دفتر خیرین مدرسه ساز شمیرانات در طبقه سوم ساختمان مدیریت آموزش و پرورش منطقه1 افتتاح شد.
سیاوش شهریور میهمان ویژه این نشست ضمن تقدیر از تلاش های خیرین مدرسه ساز، افتتاح این دفتر را نوید بخش توصیف نموده و ابراز امیدواری کرد خیرین گرانقدر مدرسه ساز در سایه ی فعالیت های اثربخش این دفتر بتوانند با آرامش و بدون دغدغه به فعالیت های خیر خواهانه شان بپردازند.
صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه 1 نیز، با تقدیر از فعالیت های خیرخواهانه ی مجمع خیرین مدرسه ساز شمیرانات راه اندازی دفتر نمایندگی این مجمع در ساختمان آموزش و پرورش منطقه1 را باعث مباهات و دلگرمی دانست و افزود: با همه ی توان و استفاده از تمام ظرفیت های موجود در کنار خیرین گرانقدر خواهیم بود.
گفتنی است این مراسم افتتاحیه در حاشیه جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز شمیرانات بود که در اتاق کنفرانس دفتر مدیر منطقه برگزار شد.
قریشی مسئول پیگیری امور دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز شمیرانات نیز ضمن ابراز خوشحالی از آغاز به کار این دفتر از تلاش حداکثری خود و همکارانش در تسهیل امورر مربوط به فعالیت های خیر خواهانه ی خیرین گفت و افزود: مجموعه تلاش های خیرین گرانقدر طی سال های طولانی را طبقه بندی و اطلاعات را به روز رسانی کرده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار