استاندار خبر داد: صدور موافقت اصولی 134 اسکله تفریحی در مازندران

ساری (پانا) - استاندار مازندران در نشست با رییس سازمان بنادر و دریانوردی کشور، تایید موافقت اصولی طرح‌های گردشکری ساحلی و قول مساعد برای اختصاص اعتبار و تسهیلات با بهره کم برای اجرای این طرح‌ها را از رییس سازمان اخذ کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خبر داد: صدور موافقت اصولی 134 اسکله تفریحی در مازندران

به نقل از استانداری مازندران، در نشستی با حضور محمد راستاد، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، احمد حسین زادگان،استاندار مازندران در تهران؛ با صدور موافقت اصولی اجرای 134 اسکله تفریحی در استان و ارایه تسهیلات لازم به این منظور از سوی سازمان بنادر و دریا نوردی کشور، موافقت لازم صورت گرفت. ‎

طرح اسکله‌های دریایی که برای نخستین بار در کشور مطرح و اجرا می شود، زمانی می توانست به تحقق نزدیک شود که سرمایه گذاران آن آماده و فرآیند سرمایه گذاری از سوی دستگاه های اجرایی کوتاه و تسهیل شود و اعتبارات و تسهیلات لازم به این منظور به طرح یاد شده اختصاص یابد. جانمایی این اسکله‌ها پیشتر مورد موافقت دستگاه های مسئول قرار گرفت.

استاندار مازندران در نشست با رییس سازمان بنادر و دریانوردی کشور و معاونان این سازمان، تایید موافقت اصولی این طرح ها و قول مساعد را برای اختصاص اعتبار و تسهیلات برای اجرای این طرح ها با بهره کم از رییس سازمان اخذ نمود.

در این طرح به جای انتخاب 134 مشاور، برای کاهش هزینه های سرمایه‌گذاری و تسریع در اجرای طرح‌ها، یک مشاور انتخاب می‌شود و بعد از ارایه موافقت اصولی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سازمان بنادر و دریانوردی کشور، همزمان با ایام الله دهه فجر و در یک زمان اسکله‌ها به سرمایه‌گذار سپرده می‌شود.

در این طرح سرمایه‌گذار بدون مراجعه برای اخذ استعلامات لازم به دستگاه‌های مسئول در زمان طولانی، مجوز سرمایه‌گذاری را با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سازمان بنادر و دریانوردی کشور دریافت می‌کند.

اکنون 120 سرمایه‌گذار برای انجام سرمایه‌گذاری در این طرح آماده و پای کارند و هزینه مشاوره برای سرمایه‌گذاری صفر شده است.

در این جلسه با توضیحات و تاکیدات استاندار، بیشترین میزان همکاری از سوی سازمان بنادر و دریانوردی کشور در جهت تسهیل روند سرمایه گذاری، ارایه تسهیلات و کاهش هزینه های سرمایه گذاری مورد موافقت قرار گرفت و رییس سازمان بنادر در این موارد قول همکاری کامل داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار