مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

مهمترین اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی آشنایی با فضای معنوی جبهه های ایثار و شهادت است

اسلامشهر (پانا) - نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر شهرستان اسلامشهر به همت کانون بسیج دانش آموزی ،معاونت فرهنگی و اردویی سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشورو از طریق مسیر ریلی ایستگاه راه آهن آپرین اسلامشهر برگزارشد .

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی آشنایی با فضای معنوی جبهه های ایثار و شهادت  است

در این مراسم که در سالن کشتی ورزشگاه آپرینشهرستان اسلامشهر برگزارشدو ۱۵۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر اعزام شدند، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی مهمترین اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی را آشنایی با فضای معنوی جبهه های ایثار و شهادت برشمرد و اظهار کرد:پیوند فرهنگی نسل چهارم انقلاب اسلامی با آرمانهای شهدا و یادآوری فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در برگزاری این اردو از نقش بسزایی برخوردار است.

او در ادامه افزود:اردوی راهیان نور دانش آموزی پسران شهرستان اسلامشهر در ایام فاطمیه دوم و همزمان با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که روزگاری خود در این سرزمینهای ایثار و شهادت به عنوان سرباز ولایت و مردم حضور داشت ،پیوند خورده است.

بنار بیان کرد:شهید سلیمانی سرداری بود که حیات و شهادتش روحیه بخش و امید آفرین بود و او محبت و همبستگی را در دل میلیونها نفر انسان آزاده ایران و جهان جاری کرد .

در ادامه سرهنگ هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد:هر نظام،حکومت و فرد برای خود آرمانهایی دارند و آرمان راهیان نور زنده نگه داشتن یاد شهدا و مقابله با جنگ نرم دشمن برشمرد.

او خاطر نشان کرد:اردوهای راهیان نور فاصله بین نسل‌ها را حفظ خواهدکرد و دانش آموزان راپیام آوران سرزمین ایثار و شهادت به جامعه ای که امروز از تلاطم فرهنگی بالایی برخوردار است، دانست.

ایلکا بیان کرد: در این سفر معنوی که مطمئن باشید دعوت شده شهدا هستید از فضای مجازی دوری گزینید .

در این مراسم ،معاون سیاسی اجتماعی،مشاور فرماندار،اعضای شورای شهر ،شورای معاونین آموزش و پرورش ،فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی،نمایندگان ادارات و ارگانها و اصحاب رسانه حضور داشتند.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار