95 درصد مصوبات شورای آموزش وپرورش زارچ اجرائی شده است

زارچ (پانا) - هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش در سال جاری به مناسبت «هفته شوراها ی آموزش و پرورش»با حضورامام جمعه،بخشدار،رئیس اداره آموزش و پرورش ،شهردار، رئیس شورای شهر و سایر اعضا در بخشداری زارچ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
95 درصد مصوبات شورای آموزش وپرورش زارچ اجرائی شده است

امام جمعه زارچ با اشاره به آیه 38 سوره شورا گفت:بحث مشورت در اسلام مورد تاکید قرار گرفته و شوراهای آموزش و پرورش در این راستا ایجاد شده که می تواند با توجه به ترکیب آن اقدامات موثری برای آموزش و پرورش داشته باشد.

"سید محمود روحانی طباطبایی" در ادامه استفاده از طلاب و روحانیون در کارهای فرهنگی مدارس تاکید کرد و خاطر نشان کرد:دانش آموزان باید با آداب و رسوم منطقه خود آشنایی بیشتری پیدا کنند.

بخشدار زارچ ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش و تقدیر و تشکر از کسانی که در طول یکسال گذشته با شورای آموزش و پرورش همکاری داشته اند گفت: منطقه زارچ در جذب خیرین مدرسه ساز رتبه های برتر استان دارد و ان شاالله با کمک وهمکاری همه مسئولین به اهداف عالی آموزش و پرورش برسیم.

"عرشیان" در ادامه از اعضای شورای آموزش و پرورش با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل بعمل آورد.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش زارچ عملکرد یکساله شورای آموزش و پرورش را ارائه کرد.

"حسین صفری" گفت :قریب 95 درصد از مصوبات شورای آموزش وپرورش این منطقه اجرائی شده است .

صفری افزود : این شورا پیرامون مسائل آموزشی و پرورشی در جهت ارتقاء علمی دانش آموزان بوده و بالغ بر 30 مورد موضوعات مختلف مورد بحث و پیگیری قرارگرفته است .

وی ایجاد اردوگاه دانش آموزی، بررسی پروژه های نیمه تمام،جذب خیرین در مورد فضا های تخریبی آموزشی، تقدیر و تشکر از خیرین،ایجاد طرح درآمد پایدار، گرامیداشت مقام معلم،طرح سنجش سلامت همکاران فرهنگی، دانش آموزان و کلیه کارمندان منطقه، نامگذاری دو میدان به نامهای ( معلم ودانش آموز)، استقبال و اسکان میهمانان نوروزی و بحث اوقات فراغت دانش آموزان را از جمله این پیگیری ها ذکرکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار