استاندار آذربایجان شرقی:

رتبه بندی معلمان بعنوان طرح مطلوب همچون دانشگاه ها باید عوامل اداری را هم شامل شود

تبریز(پانا) - استاندار آذربایجان شرقی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: رتبه بندی به عنوان یک طرح مطلوب در آموزش و پرورش همچون دانشگاه ها باید عوامل اجرایی و اداری را هم شامل شود.

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رتبه بندی معلمان بعنوان طرح مطلوب همچون دانشگاه ها باید عوامل اداری را هم شامل شود

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: رتبه بندی به عنوان یک طرح مطلوب در آموزش و پرورش همچون دانشگاه ها باید عوامل اجرایی و اداری را هم شامل شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: مباحث آموزش و پرورش به جهت اهمیت موضوع نیازمند ساعتها بحث و گفتگو است.

وی تاکید کرد: تحول در تمامی عرصه ها نیازمند توجه به آموزش و پرورش بعنوان زیر بنای هر تحولی است.

پورمحمدی یادآور شد: مشکلات کنونی کشور دلیل بی توجهی مسئولین نیست و امروز ما در شرایط تحریم ظالمانه و تقابل نابرابر هستیم.

این مقام مسئول در استان آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: بحث مشارکت مردم در اداره کرد آموزش و پرورش ضروری است اما نباید این موضوع با اجبار اشتباه گرفته شود.

وی همچنین اضافه کرد: سرمایه گذاری در تعلیم و تربیت هزینه نیست این سرمایه گذاری بلند مدت برای تربیت نیروهای متخصص و متعهد برای آینده است.

محمدرضا پورمحمدی تصریح کرد: در بخش مشارکت دستگاه ها در اداره آموزش و پرورش و تامین منابع مورد نیاز آن، فصل الخطاب قانون است و دستگاه ها باید طبق قانون پرداخت های خود را به این بخش به موقع عملیاتی نمایند.

وی همچنین با ابراز خرسندی از عملیاتی شدن طرح رتبه بندی معلمان بر تعمیم این مهم به کارکنان اداری و اجرایی تاکید کرد و اظهار کرد: اگر نیروی پشتیبانی توانمند و با انگیزه ای نداشته باشیم کارهای صفی یقینا درست و طبق انتظار تحقق نخواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار