محمد صیدلو: رشد 79 درصدی شرکت‌کنندگان پرسش مهر رئیس جمهوری

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از رشد79 درصدی ثبت نام شرکت کنندگان پرسش مهر بیستم رئیس جمهوری نسبت به سال قبل خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: رشد 79 درصدی شرکت‌کنندگان پرسش مهر رئیس جمهوری

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبراظهارکرد: در پرسش مهر بیستم که تا هفدهم دی نود وهشت فرایند ثبت‌نام در سامانه همگام ادامه داشت، ۲۹۶ هزار هفتصد و چهل و سه نفر دانش‌آموز و فرهنگی ثبت‌نام کردند که میزان مشارکت جشنواره پرسش مهر بیستم نسبت به پرسش مهر نوزدهم بیش از هفتاد ونه درصد افزایش داشته است.

او در ادامه افزود:فرهنگیان در هفده رشته ازجمله شعر،داستان، وبلاگ، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، طراحی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور، نقاشی خط و نقاشی آبرنگ و نقاشی رنگ روغن شرکت کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: در حوزه ادبی پژوهشی ۱۸ هزار دویست و چهل وشش نفر، در حوزه سرود و آوایی ۲۵۴ هزار سیصد و شصت و پنج نفر،در حوزه فیلم و هنرهای نمایشی نهصد و سی و چهارنفر،درحوزه رسانه و فضای مجازی دو هزار و چهارصد و چهل و پنج نفر و درحوزه هنرهای دستی تجسمی ۲۱ هزار و هفتصد و پنجاه و سه نفر شرکت کردند.

صیدلو گفت: رئیس‌جمهوری در پرسش مهر بیستم در آغاز سال تحصیلی 99-98 از دانش‌آموزان سوال کرد،برای ایجاد محیطی شاداب‌تر، دلپذیرتر، امن‌تر و دوست‌داشتنی‌تر در مدارس چه کارهایی باید انجام داد، که امیدوار هستیم در نتایج ارزیابی پرسش ریاست محترم جمهوری دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران، حائز کسب رتبه‌های برتر در سطح کشور باشیم.

دبیرخانه پرسش مهر درتهران و کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار