فرمانده جدید پلیس فرودگاه‌ یزد معرفی شد

یزد(پانا)- با حضور جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده جدید پلیس فرودگاه‌ یزد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیین تکریم از سرهنگ محمد رمرودی، فرمانده سابق پلیس فرودگاه یزد و معارفه سرهنگ ظفر قنبری به‌عنوان فرمانده جدید پلیس فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله صدوقی یزد با حضور سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ یاردوستی جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور، عباس محمدی مدیرکل فرودگاه‌ استان ، مسیبی مدیرکل سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و جمعی از مسئولان و کارکنان فرودگاهی و استانی ، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و نمایندگان شرکت‎های هواپیمایی صبح امروز سه‌شنبه اول بهمن‌ماه در سالن اجلاس شهید محمد دانش‌پرور فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله صدوقی یزد برگزار شد.

در این مراسم محمدی مدیرکل فرودگاه‎های استان ضمن تقدیر از زحمات فرمانده اسبق پلیس فرودگاه‎های یزد گفت: سرهنگ رمرودی در طول دوران خدمت در فرودگاه‎ بین‌المللی یزد فعالیت‎های بسزایی در امر برقراری نظم و امنیت داشتند که می‎توان از وی به‌عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند مجموعه نیروی انتظامی یادکرد.

محمدی با اشاره به عملکرد پلیس فرودگاه‌ بین‌المللی یزد در عملیات حج امسال اظهار داشت: ‌با تدابیر انجام‌شده و فرهنگ‌سازی و ارتقاء آموزش‌های ارائه‌شده به زائران، پرونده عملیات رفت‌وبرگشت حج تمتع بدون کوچک‌ترین مشکلی بسته شد و به همین دلیل از اقدامات شایسته سرهنگ رمرودی و مجموعه ایشان در به‌کارگیری کلیه تجهیزات و امکانات برای خدمت‌رسانی و حفظ حرمت زائرین تشکر می‌کنم.

وی نیز انتصاب سرهنگ قنبری فرمانده جدید پلیس فرودگاه‎های یزد را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری‎های مستمر بتوانیم در امر برقراری نظم و امنیت به موفقیت‎های چشمگیری دست‌یابیم و در راستای تکریم ارباب‌رجوع خدمات مناسبی به مسافرین و ایرلاین‌ها ارائه دهیم.

در ادامه مراسم نیز سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد به برخی وظایف نیروهای انتظامی اشاره کرد و گفت: مقوله امنیت دو بخش درونی و بیرونی دارد و نیروی انتظامی در برقراری و حفظ امنیت بیرونی نقشی حساس و خطیری دارد و آن مهم باید در صنعت حمل‌ونقل هوایی مدنظر تمام بخش‌ها ازجمله پلیس فرودگاه‌ها باشد.

همچنین سرهنگ یاردوستی جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ضمن تأکید بر نقش پلیس در حفاظت از ابنیه و اماکن فرودگاه‌های کشور بیان داشت: حیات فرودگاه‌ها و مجموعه صنعت حمل‌ونقل هوایی در گرو تأمین امنیت و برقراری نظم است که بحمدالله پلیس فرودگاه‎های کشور با همکاری نیروهای خدوم توانسته نقش خود را به‌خوبی در این زمینه ایفا کند.

اهدای لوح تقدیر به محمد رمرودی و حکم انتصاب به ظفر قنبری توسط جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور و مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد پایان‌بخش این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار