برنامه‌های سالگرد انقلاب اسلامی، متنوع و امیدآفرین برگزار شود

یزد(پانا)- مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید متنوع و امیدآفرین با مشارکت همه جامعه هدف بنحو مناسب برگزار شود.

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های سالگرد انقلاب اسلامی، متنوع و امیدآفرین برگزار شود

به نقل از ایرنا یزد مسعود شریعتی روز سه‌شنبه در نشست با روسا، دبیران و نایبان رییس هیات‌های ورزشی استان افزود: برگزاری جشن‌ها در هیات‌های ورزشی باید توسط ورزشکاران در راستای تبیین ثمرات نظام و انقلاب اسلامی صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود باید تمام برنامه‌های بزرگداشت ایام دهه‌فجر با محوریت گام دوم انقلاب و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اجرا شود و امیدواریم بتوان مراسم‌های فاخری را اجرا کرد.

این مسوول اظهار داشت: امید است با همکاری بخش‌های مختلف در کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر ، بتوانیم دین خود را نسبت به شهدای انقلاب ، امام شهدا ، شهدای دفاع مقدس به خصوص شهید سلیمانی ادا نماییم .

شریعتی با بیان نقش ورزشکاران و قهرمانان در پیروزی انقلاب گفت: باید بسترسازی و تدوین برنامه‌های دهه مبارک فجر به گونه‌ای باشد تا مورد توجه مردم و نسل جوان قرار گیرد و ارزش‌های انقلاب حفظ شود.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به ابلاغ جام فجر تا نوروز از سوی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: این طرح با رویکرد همگانی در همه شهرستان‌ها طراحی شده که تمام رشته‌ها در طرح شرکت کنند.

شریعتی افزود: طرح ملی فجر تا نوروز برای ارتقای سلامت مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در سه مرحله از اول بهمن ماه تا ۲۰ فروردین ۹۹ همزمان با سراسر کشور در همه شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: با اجرای برنامه‌های شاد، بار دیگر شور و حال انقلابی را در میان بچه‌ها زنده کنیم و دهه مبارک فجر را طوری برنامه‌ریزی کنیم که هم شاد و هم با مشارکت خود مردم انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار