مجتبی هاشمی: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان از وظایف مهم دستگاه تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - نشست اعضای دبیرخانه گام دوم انقلاب ،با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تشکیل و اعضاء با محوریت تبیین و اجرایی نمودن متن بیانیه برای اولیاء، فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی هاشمی: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان از وظایف مهم دستگاه تعلیم و تربیت است

در این جلسه،سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی ضمن تشریح محتوای بیانیه بر ضرورت تدوین برنامه اجرایی هدفمند و پرهیز از شعارزدگی و پیوستگی اقدامات تأکید کرد.

او در ادامه، ایجاد روحیه امید، انگیزه، تلاش و مسئولیت‌پذیری آگاهانه نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی راماموریت اصلی بیانیه برای دانش‌آموزان دانست.

هاشمی اهداف کلان بیانیه را شامل موارد گفتمان‌سازی و جریان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش‌آموزان کشور و مطالعات راهبردی و تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اهداف خرد بیانیه را، ترویج و اشاعه متن بیانیه گام دوم انقلاب در بین اولیاء، معلمان و به ویژه دانش‌آموزان،ایجاد بستری مناسب برای نقش‌شناسی دانش‌آموزان در اجرای بیانیه،تقویت انگیزه و تلاش دانش‌آموزان برای توسعه معرفت و شناخت نسبت به گفتمان انقلاب اسلام ، هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های لازم به منظور افزایش دایره خوانش و جاری سازی بیانیه و تولید محتوا و محصول مرتبط با محتوای بیانیه و متناسب با جامعه مخاطب بخصوص دانش‌آموزان برشمرد.

این نشست با حضور معاونین پرورشی و فرهنگی،آموزش متوسطه و ابتدایی، نماینده انجمن اولیاء و مربیان اداره کل، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی تهران، رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان، نماینده بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، نماینده هلال احمر استان تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار