پویش سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس آموزش و پرورش منطقه18

تهران (پانا) - دومین سیل مهربانی همکلاسی ها یکم بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در مدارس منطقه18 برای کمک رسانی به همنوعان در مناطق سیل زده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پویش سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس آموزش و پرورش منطقه18

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۸، همزمان باتمامی مدارس کشور، مراسم سیل مهربانی همکلاسی ها به صورت نمادین در دبستان سعادت برگزارگردید.

رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، درخصوص پویش سیل مهربانی همکلاسی ها بیان کرد: ترویج فرهنگ نوع دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش‌آموزان از شاخص‌ترین و اساسی‌ترین اهداف اجرای پویش ملی سیل مهربانی همکلاسی در مدارس بود.

وی با بیان اینکه بحرانها و حوادث فرصتی مغتنم برای آموختن و یاد گرفتن می باشد گفت: با این حرکت خیرخواهانه که به‌عنوان یک فرصت مهم و شاخص تربیتی و اجتماعی شناخته می‌شود می توانیم گوشه‌ای از آلام و مشکلات وارد شده به دانش‌آموزان خانواده‌های سیل‌زده را برطرف نماییم تا فرصت درس خواندن و تعلیم و تربیت را برای همه فرزندان ایران اسلامی به نحو مطلوب و شایسته ای فراهم آوریم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی در این مراسم، حضور درپویش سیل مهربانی ها را حرکتی تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: امروز مناطق سیل زده کانون توجه و نگاه مسئولین و آحاد مردم است، با این پویش عظیم ثابت می کنیم که در همه صحنه ها دست در دست هموطنانمان می گذاریم تا آلام و سختی های هموطنان استان های سیل زده را از بین ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار