دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها در استان کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه (پانا) - آیین سیل مهربانی همکلاسی‌ها با حضور مسئولین و دانش آموزان در کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها در استان کرمانشاه برگزار شد

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش در آیین دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها ضمن فرستادن سلام و درود به روح پرفتوح شهدا و عرض خیرمقدم به حاضرین در برنامه گفت:زندگی اجتماعی عاملی برای درک دردها و مشکلات انسانی و سوق بشریت به وحدت و همدلی است.

وی بیان کرد:امروز همگان می دانند دنیا با روابط پیچیده‌ی اجتماعی انسان‌ها پیش می رود و هیچ‌کس خارج از گستره‌ی این روابط نمی تواند به تنهایی در زندگی شخصی یا در مسئولیت های کلان مملکتی مشکلات را حل کند.

مدیرکل آموزش و پرورش با یادآوری زلزله آبان ماه 1396 در استان کرمانشاه و به وجود آمدن شرایطی ناگوار برای هم استانی‌ها تاکید کرد:کمک‌های هم‌وطنانمان به استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده شاهکاری بی نظیری بود و امروز نوبت ماست که بتوانیم گوشه‌ای از کمک‌ها و زحمات آنان را جبران کنیم و با اتحاد و همدلی یاری رسان مردم سیل‌زده‌ی استان سیستان و بلوچستان باشیم.

مجیدیزدان‌پناه ضمن گرامی‌داشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد:امروز ایران اسلامی امنیت و آرامشش را مدیون سردار سلیمانی‌ها و تمامی سپاهیان است.آنان بودند که در مرزهای این مملکت در مقابل دشمنان سینه سپر کردند و در هر شرایطی حافظ جان و مال مردم هستند.

در پایان کمک‌های انسان دوستانه‌ی مسئولین و دانش آموزان برای کمک به مردم سیل‌زده‌ی سیستان و بلوچستان جمع آوری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار