سهل انگاری در خدمت رسانی به مردم خیانت است

اردبیل (پانا) - رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: بی شک و با توجه به شرایط کنونی هرگونه بی تفاوتی و سهل انگاری در خدمت‌رسانی به مردم یک نوع خیانت به انقلاب و خون شهدای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۶۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سهل انگاری در خدمت رسانی به مردم خیانت است

ناصر عتباتی در جلسه ستاد بزرگداست دهه فجر تشکلات قضایی با تشریح لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: مهمترین اصل در گام دوم انقلاب را تبیین و تشریح آرمان‌های والای انقلاب در تمامی ابعاد آن به نسل های جوان و نوجوان کشور است.

او افزود:این یک ضرورت است که همه مجموعه ها عملکردهای خود را برای مردم منعکس کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند، چرا که براستی مردم بزرگترین و منصف ترین داوران و عادلان برای بررسی عملکرد مجموعه ها هستند.

رئیس دادگستری استان گفت:بزرگترین جهاد و ایثارگری خدمت صادقانه و بی منت در سریع‌ترین زمان ممکن همراه با حفظ کرامت انسانی به مراجعین عزیز است.

عتباتی تصریح کرد:منعکس کردن اقدامات و عملکرد ها به مردم، موجب می‌شود تا مردم از نحوه و میزان خدمتگزاری نهادهای حاکمیتی مطلع شوند و این امر مسلماً منجر به جلب رضایتمندی عمومی مردم و افزایش سرمایه های اجتماعی نظام می شود.

او با اشاره به امیدواری ایجاد شده در بین مردم به ویژه پس از روی کار آمدن آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه گفت: باید همه مجموعه‌های تشکیلات قضایی به طور هماهنگ و منسجم در انجام امورات مردم شبانه روزی و جهادگونه تلاش کنند؛ بی شک و با توجه به شرایط کنونی هرگونه بی تفاوتی و سهل انگاری در خدمت‌رسانی به مردم یک نوع خیانت به انقلاب و خون شهدای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس تشکیلات قضایی استان در ادامه ضمن تاکید بر لزوم اجرای برنامه های متداول در ایام الله دهه مبارک فجر، با بیان حساسیت ها و افزایش دشمنی ها و توطئه های استکبار جهانی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: باید مدیران و دست اندرکاران برگزاری برنامه های ایام الله دهه مبارکه فجر با اتکا به تجربیات سال‌های گذشته اقدامات خلاقانه و مبتکرانه در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات و برنامه های دهه مبارک فجر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار