فرمانداربهاباد:

مسئولین ادارات و نهادها با برپائی میز خدمت ارتباط خود با مردم را افزایش دهند

بهاباد (پانا ) فرماندار بهاباد در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در دهه فجر ارتباط مسئولین و مردم باید بیشتر شود گفت: مسئولین ادارات و نهادها با برپائی میز خدمت در مساجد شهر و روستاها ارتباط خود با مردم را افزایش دهند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین ادارات و نهادها با برپائی میز خدمت ارتباط خود با مردم را افزایش دهند

محمد مهدی خانی زاده بهابادی مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی در ایران را مردمی بودن و دینی بودن آن دانست و گفت: باید با برنامه ریزی و هماهنگی کامل دستگاهها، برنامه‌های دهه فجر امسال را باشکوهتر از سالهای قبل برگزار نماییم و اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم به خصوص نسل جدید تبیین و تشریح کنیم.

خانی زاده بهابادی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای بیان اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است و می‌توان در دهه فجر به این اهداف رسید اظهارداشت: استقبال مردم از جشن‌های مردمی دهه فجر نشان از حمایت مردمی از این جشن‌ها است پس این فرصت، فرصت مغتنمی برای بیان اهداف گام دوم انقلاب است.

این مقام مسئول به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در دووم اسفند سال جاری برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابتی قانون مدار ، شفاف و با حضور مردم ازوظایف وزارت کشوراست.

وی با بیان اینکه نهادهای اجرایی و دستگاه‌های دولتی مکلف هستند امکانات و منابع مالی و معنوی نهاد خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند، افزود: منافع ملی، مصلحت نظام و الزامات جامعه در گرو مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیش رو است.

فرمانداربهاباد نسبت به جذب اعتبارات ملی دستگاههای اداری تا کید کرد و گفت: مد یران ادارات و نهادهای دولتی و سازما نها موظفند نسبت به جذب اعتبارات ملی اقدامات لازم را انجام دهند و هرچه زدتر نسبت به هزینه کرد آنها اقدام کنند .

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی و مدیران این شهرستان حق حمایت از حزب، کاندیداها و گروه خاصی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارند افزود: وظیفه ما مسئولان فراهم کردن بستر و زمینه برای برگزاری انتخابات سالم با محوریت قانون مداری، امنیت، صحت و سلامت است و حق هیچگونه استفاده از امکانات دولتی به نفع یک جریان یا کاندیدای خاص را نداریم.

فرماندار بهاباد تصریح کرد: در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی و دولتی باید تکریم مردم، تقویت آستانه تحمل، مدیریت نارضایتی‌ها در بخش‌های کلی، مسئولیت‌پذیری بیشتر و … را در دستور کار خود و مجموعه زیر نظر خویش قرار دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی به دنبال تخریب رقبای خود نباشند، آنان به دنبال معرفی توانمندی‌های خود باشند، زیرا مردم برنامه‌های آنان را رصد خواهند کرد افزود: با ناسزاگویی و تهمت به رقیب در فضای مجازی که همه در جامعه به آن دسترسی دارند، نمی‌شود انتخابات سالم برگزار کرد و در چنین اوضاعی نباید گذاشت خدای ناکرده کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها بجای بیان قدرت و توانایی‌های خود دست به تخریب رقیب بزنند که کار پسندیده‌ای نیست.

در ادامه این نشست برخی از مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در ایام دهه مبارک فجر و انتخابات یازدهمین دره مجلس شورای اسلامی پرداختند.

جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد به ریاست فرمانداروبا حضور امام جمعه ، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار، معاونین فرماندار، بخشدار بخش مرکزی و بخش آسفیچ روسای ادارات و نهادها درسالن اجتماعات فرمانداری بهاباد برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار