۹هزار تن شکر با نرخ دولتی در لرستان توزیع شد

خرم آباد(پانا) معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۹هزار تن شکر با نرخ مصوب دولتی به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش نرخ این ماده غذایی در استان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
۹هزار تن شکر با نرخ دولتی در لرستان توزیع شد

حسین دالوند روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: طی ۴۵ روز گذشته ۷ هزار تن شکر دولتی میان واحدهای صنعتی و ۲ هزار تن نیز از طریق عوامل فروش سطح شهر میان اقشار مختلف مردم توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰هزار تن شکر نیز در استان ذخیره شده و آماده توزیع است ادامه داد: علاوه بر اینکه مشکلی جهت تامین و توزیع این کالا وجود ندارد ذخایر استراتژیک غذایی استان به حد کافی بوده به نحوی که به علت پر بودن انبارهای استان از انبار استانها ی همجوار استفاده کرده‌ایم.

معاون سازمان صمت لرستان بیان کرد: همچنین در جلسه تنظیم بازار کشور مقرر شد میادین میوه و تره بار فعال شوند که این امر به شهرداری موکول و موظف شده طی چند روز آینده مکان هایی را برای این امر اعلام کند تا صمت نسبت به معرفی افراد معتمد برای توزیع کالا اقدام نماید.

دالوند افزود: انبارهای خالی که در تملک تعاونی های سطح استان هستند در اختیار اداره غله قرار گیرند تا این اداره بتواند موجودی های ذخیره شده را به انبارهای استیجاری انتقال دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار