اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌ راه آهن خرم‌آباد - دورود

خرم‌آباد (پانا)- ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه روند اجرای طرح راه آهن خرم‌آباد - دورود اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌ راه آهن خرم‌آباد - دورود

سید موسی خادمی استاندلر لرستان در بازدید از پروژه راه آهن دورود - خرم آباد اظهار کرد: این طرح از پروژه‌های مهم و کلیدی استان است که وزارت راه و شهرسازی هم به آن توجه لازم را دارد.

او افزود: همچنین در استان پیگیری های خوبی برای این طرح در حال انجام است که خوشبختانه با دستور وزیر محترم راه و همراهی با قرارگاه خاتم الانبیا برای بررسی مشکلات تفاهیم داریم.

خادمی با اشاره به اینکه مشکلات این طرح مورد بررسی قرار گرفته است بیان کرد: اصلی ترین مشکل این طرح منبع اصلی تامین اعتبار بود که ابتدا اعتبار مورد نظر طرح از محل سهام فولاد بوده که بخش عمده آن در پروژه مصرف و بخشی از آن با مصوبه دولت جابجا شده بود.

استاندار لرستان همچنین گفت: از ابتدا به دنبال پیدا کردن منابع جدید برای اجرای این طرح بودیم که این منابع از طریق اوراق مشارکت تبدیل به طرح انتفاعی شده است.

خادمی اضافه‌ کرد: در شرکت زیرساخت از آن مجموعه اوراقی که در اختیار دارند حدود ۱۲۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن خرم‌آباد - دورود اختصاص یافته است.

او اظهار کرد: اعتبار پروژه به خوبی افزایش یافته و در پیوست اعتبار سال آینده این میزان به حدود ۴۵ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار